صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: نوری‌قزلجه از جمله وزرای پیشنهادی است که رای بالایی دارد و می‌تواند اعتماد نمایندگان مجلس را به خود جلب کند و اعضای کمیسیون کشاورزی هم به اتفاق آرا به او رای مثبت داده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، پیمان فلسفی در آستانه برگزاری جلسات رای اعتماد به کابینه پیشنهادی مسعود پزشکیان رئیس جمهور، در ارزیابی خود از برنامه‌های «غلامرضا نوری قزلجه» وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: نظر من درباره وی کاملا مثبت است؛ وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی جزو افرادی است که هم تجربه کار کشاورزی دارد و هم کشاورززاده و روستازاده است.

وی افزود: وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی هم تحصیلات مرتبط با بخش کشاورزی دارد و هم وزارت جهاد کشاورزی را خوب می‌شناسد و در هم در این زمینه خوب کار کرده است.

نماینده مردم تهران، اسلامشهر، پردیس، ری و شمیرانات بیان کرد: وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی سه دوره در کمیسیون کشاورزی به عنوان نماینده مردم ایفای نقش کرده و اکنون برای هدایت این وزارتخانه معرفی شده است.

فلسفی خاطرنشان کرد: آقای نوری برنامه و نگاه تحولی خوبی دارد و از جمله وزرای پیشنهادی است که رای بالایی داشته و می‌تواند اعتماد نمایندگان مجلس را به خود جلب کند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خاطر نشان کرد: اعضای کمیسیون کشاورزی به اتفاق آرا به او رای مثبت داده‌اند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.