اعتراف جالب رئیس جمهور | بلد نیستم زیاد حرف بزنم + فیلم نمایندگان مخالف با برنامه های پیشنهادی و وزرای دولت چهاردهم چه گفتند؟ روایت نیویورک‌تایمز از نفوذ اوکراین به کورسک معافیت جدید سربازی از اول شهریور سال ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد سخنگوی جنبش حماس: نتانیاهو خواهان توافق نیست، وقت می‌خرد نمایندگان موافق با برنامه های پیشنهادی و وزرای دولت چهاردهم چه گفتند؟ حاجی‌دلیگانی با برنامه‌های اعلامی پزشکیان برای دولت چهاردهم مخالفت کرد پوتین، پزشکیان را به اجلاس سران «بریکس» دعوت کرد سخنگوی دولت روحانی: مجلس نباید با وزرای پیشنهادی پزشکیان، سیاسی و جناحی برخورد کند رئیس‌جمهور: ما دولت وفاق ملی را به مجلس معرفی کردیم مجلس روز چهارشنبه برای وزرای پیشنهادی رای‌گیری می‌کند بیانیه راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پی تجاوز ریلی از سوی کنسرسیوم افغانستان کاهش ساعت کاری ادارات بوشهر امروز شنبه ۲۷مرداد ۱۴۰۳ کاهش ساعت کاری ادارات ایلام در روز شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ رایزنی تلفنی باقری با همتای قطری پس از پایان مذاکرات آتش‌بس غزه خانم صادق مالواجرد وزیر می‌شود؟ پنج حمله موشکی و توپخانه‌ای حزب‌الله به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) تلاش ها و مشوق های آلمان برای پیوستن جوانان به ارتش حمله پهپادی حزب الله به جولان اشغالی و آتش سوزی در منطقه + فیلم هشدار ترامپ درباره فروپاشی اسرائیل
سرخط خبرها

سخنگوی دولت روحانی: مجلس نباید با وزرای پیشنهادی پزشکیان، سیاسی و جناحی برخورد کند

  • کد خبر: ۲۴۵۵۸۱
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶
سخنگوی دولت روحانی: مجلس نباید با وزرای پیشنهادی پزشکیان، سیاسی و جناحی برخورد کند
سخنگوی دولت دوازدهم و وزیر اسبق کار گفت: اگر مجلس با نگاهی سیاسی و جناحی برخی وزرا را از حضور در کابینه محروم کند، مسئول شکست نظریه جدید دولت پزشکیان در اداره جامعه خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علی ربیعی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«ترکیب کابینه دکتر پزشکیان، نشان‌دهنده توجه او به وفاق بین گروه‌های سیاسی و مهم‌تر از آن وفاق دولت و حاکمیت با جامعه است. کابینه از همه گروه‌ها و مشرب‌های فکری است. او همچنان بر نقش نظارتی مردم و جامعه تأکید دارد، اما برخی افراد و گروه‌ها بدون توجه به این نظریه، ایده اصلی دولت او را درک نکرده و بر همین اساس نقدهایی را وارد کرده و می‌کنند.

دولت پزشکیان، در عین آنکه هم دولت مقدورات است و هم ممکنات؛ بنیانگذار نظریه جدیدی در اداره جامعه نیز است. روزهای آینده آزمونی بزرگ برای مجلس خواهد بود. اگر مجلس با نگاهی سیاسی و جناحی برخی وزراء را از حضور در کابینه محروم کند، مسئول شکست این نظریه خواهد بود.

این یک فرصت تاریخی است و اگر پزشکیان موفق نشود، در آینده هیچ موفقیتی حتی برای رقبای او قابل تصور نیست.»

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->