صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۳ بازیکن به فهرست بارسلونا اضافه شدند

  • کد خبر: ۲۴۵۵۳۱
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۵
بارسا که به دلیل مشکلات مالی برای ثبت قرارداد برخی بازیکنانش در لالیگا و استفاده از آنها در هفته نخست این رقابت‌ها به مشکل خورده بود، موفق شد قرارداد ۳ بازیکنش را قبل از دیدار هفته اول در خانه والنسیا ثبت کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اینیگو مارتینز، پابلو توره و مارک کاسادو، ۳ بازیکنی هستند که به موقع برای افتتاحیه لالیگا مقابل والنسیا به ترکیب این تیم اضافه شدند و اکنون به عنوان بازیکن بارسا به طور رسمی بخشی از لالیگا هستند و آماده بازی برای هانسی فلیک در اولین بازی لیگ برابر والنسیا در مستایا خواهند بود.

مارتینز فصل پیش با قراردادی ۲ ساله به بارسلون پیوسته بود، اما تنها یک سال از قراردادش در لالیگا ثبت شده بود، اما حالا سال دوم قراردادش هم به ثبت رسید تا فلیک مشکلی برای استفاده از او در جدال برابر والنسیا نداشته باشد. ثبت نام اینیگو مارتینز، جمعه ۲۶ مرداد و تنها یک روز قبل از شروع لالیگا تکمیل شد و بارسا همچنان در تلاش است تا بازیکنان دیگری مانند الکس واله و پائو ویکتور را برای مسابقه شنبه، ۲۷ مرداد در مستایا آماده کند. البته مشکلات مالی بارسایی‌ها هنوز به طور کامل برطرف نشده است و به همین دلیل برخی بازیکنان این تیم، از جمله دنی اولمو، خرید تازه آنها امکان حضور در نخستین دیدار بارسایی‌ها در لالیگا را ندارند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.