سرخط خبرها

مدافع بارسلونا در رادار نیوکاسل

  • کد خبر: ۲۴۶۱۴۶
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
مدافع بارسلونا در رادار نیوکاسل
آندریاس کریستنسن، ستاره دانمارکی بارسلونا که فصل گذشته در نقش هافبک دفاعی کمک زیادی به بلوگرانا کرد، شاید به زودی به لیگ برتر انگلیس منتقل شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این بازیکن در حالی توجه نیوکاسل را به خود جلب کرده است که ژاوی در فصل گذشته در بازی‌های فراوانی از این مدافع دانمارکی در نقش هافبک دفاعی استفاده کرد، اما هانسی فلیک، سرمربی تازه بارسلونا به نظر اعتقاد چندانی به او نداشته و در هفته نخست لالیگا کریستنسن را نه در دفاع و نه در خط هافبک تیمش قرار نداد. پائو کوبارسی و اینیگو مارتینز انتخاب‌های فلیک در قلب دفاع بودند و در هافبک میانی هم سرمربی آلمانی مارک برنال و مارک کاسادو را به بازیکن دانمارکی ترجیح داد.

نیمکت‌نشینی کریستنسن در حالی رخ داد که بازیکنان مصدومی مانند رونالد آرائوخو در خط دفاعی و فرنک دی‌یونگ و گاوی در خط هافبک در طول پاییز باز خواهند گشت تا شانس او در ادامه فصل برای حضور در ترکیب حتی کمتر از حالا شود. در این وضعیت نیوکاسل که به دنبال تقویت دیوار دفاعی‌اش است، برای جذب کریستنسن وارد میدان شده است. البته اولویت کلاغ‌های فوتبال لیگ جزیره مارک گوهی، ملی‌پوش انگلیسی باشگاه کریستال پالاس است، اما پاسخ پالاس به این پیشنهاد منفی بوده است تا حالا نیوکاسل مدافع دانمارکی بارسا را گزینه جدی خود برای تقویت خط دفاعی‌اش بداند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->