پست اینستاگرامی هاشمی‌نسب در واکنش به خبر برکناری نکونام شکایت دو زن علیه مهاجم والنسیا به اتهام تجاوز جنسی رقابت نوراللهی و رونالدو در نظرسنجی سایت‌ AFC انتقاد پیشکسوتان به سکوت مرموز هیئت مدیره استقلال درمورد جواد نکو پاسخ منفی جهانبخش به پیشنهاد پرسپولیس نتیجه بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر کویت (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) والیبال نشسته آلمان هم حریف ایران نشد مدال نقره پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس بر گردن صفرزاده عالیشاه در تمرینات گروهی پرسپولیس بازگشت مرادمند به تمرینات استقلال خداحافظی سوارس از تیم ملی اروگوئه پیانزا سرمربی تیم ملی والیبال ایران مذاکره نکونام با کریم انصاری‌فرد افشاگری قاسم حدادی‌فر درباره دریافت پیشنهاد از فیورنتینای ایتالیا مصطفی کارخانه پشت پرده مذاکره استقلال با فرهاد مجیدی ماریان با تست دوپینگ مثبت از پاراالمپیک حذف شد ۱۴ بازیکن نهایی شمسایی در جام جهانی فوتسال ازبکستان سکوت باشگاه استقلال در مقابل شایعه اخراج نکونام شاکری به شهرراز پیوست مدال جهانی والیبال ساحلی با درخشش ستاره خراسانی
سرخط خبرها

شکایت دو زن علیه مهاجم والنسیا به اتهام تجاوز جنسی

  • کد خبر: ۲۴۸۹۷۶
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
شکایت دو زن علیه مهاجم والنسیا به اتهام تجاوز جنسی
خرید جدید والنسیا، شب گذشته به اتهام تجاوز جنسی دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رافا میر، خرید جدید والنسیا، شب گذشته به اتهام تجاوز جنسی دستگیر شد. هر دو روزنامه مارکا و آاس این خبر را تایید کرده‌اند. مهاجم والنسیا که همچنان در بازداشت به سر می‌برد، در تمرین امروز این تیم در شهرک ورزشی پاترنا شرکت نکرد.

به گفته منابع پلیس، میر در خانه خود و بعد از شکایت دو زن حدوداً ۲۵ ساله دستگیر شده است. علاوه بر او، مرد دیگری نیز دستگیر شده و هویت او هنوز فاش نشده است. هر دو متهم به تجاوز هستند. آاس گزارش شده است که پس از این اتفاق هر دو زن نیاز به کمک پزشکی در بیمارستان داشتند.

باشگاه والنسیا هنوز واکنشی رسمی به این اتفاق تلخ نشان نداده است.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->