صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهدمقدس گفت: برای اربعین امسال آسیب شناسی گسترده‌ای صورت گرفت تا کار‌ها به خوبی مدیریت شود و تجهیزات ماشین‌آلات شهرداری متناسب با شرایط نجف اشرف تهیه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی یعقوبی در نشست با نمایندگان پاکبانان اعزامی به نجف اشرف اظهار داشت: امسال پشتیبانی خوبی از کاروان خدام الحسین(ع) انجام شد و فرآیند به سمتی رفت که توانستیم هم به صورت هوایی پاکبانان را اعزام کنیم و از نجف به مشهد برگردانیم تا تا خستگی آنها مضاعف نشود.

وی ادامه داد: هرسال وضعیت هتل‌ها بهتر شد و درحالی که بسیاری از شهرداری‌ها وضعیت مناسبی از نظر استقرار نیرو‌هایشان ندارند، ما بهترین هتل ممکن را برای نیرو‌ها فراهم کردیم و خوشبختانه نماینده حج و زیارت از کار مشهد ابراز رضایت کرد. پاکبانان اعزامی از مشهد آبروی ما را امسال خریدند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهدمقدس با اشاره به اختصاص امکانات و تجهیزات مناسب به پاکبانان و نیرو‌ها برای فعالیت در شهر نجف تاکید کرد: لباس پاکبانان با توجه به وضعیت آب و هوایی نجف اشرف تهیه شد و همچنین کار پاکبانان سه شیفته شد تا هم نظافت بیشتر شود و هم تمیزی خیابان‌ها بیشتر به چشم بیاید و درحال حاضر هر سه شیفت بدون وقفه فعال است. همچنین متناسب با این فعالیت ماشین آلات وجود دارد و در مسیر پیاده روی هم ماشین آلات ما دارد کار پشتیبانی را انجام می‌دهد. ضمن اینکه سطل‌های پرتابل هم برای مسیر طراحی و اجرا داریم که به نظافت مسیر کمک زیادی کرده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.