صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وینیسیوس با رئال تمدید نمی‌کند

  • کد خبر: ۲۴۷۱۵۹
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید پس از اینکه پیشنهادی وسوسه‌انگیز از لیگ عربستان دریافت کرد، تا پایان فصل صبر می‌کند تا پس از آن درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ چند هفته پیش این ستاره برزیلی پیشنهادی ۳۵۰ میلیون یورویی از لیگ عربستان دریافت کرد و برخلاف تصور هواداران رئال، این ستاره ۲۴ ساله هنوز این پیشنهاد را بطور کامل رد نکرده است. او که در سال ۲۰۲۴ عملکردی درخشان داشته و یکی از شانس‌های اصلی بردن توپ طلاست، شاید در پایان این فصل تصمیم به ترک فوتبال باشگاهی اسپانیا بگیرد.

قرراداد فعلی وینیسیوس با رئال مادرید در سال ۲۰۲۷ به پایان می‌رسد و در این شرایط نمایندگان این بازیکن به رئال مادرید گفته‌اند که او آماده تمدید قراردادش نیست و زمان می‌خواهد تا در مورد آینده خود تصمیم بگیرد. وینگر برزیلی تا پایان فصل منتظر خواهد ماند تا تصمیم بگیرد که آیا پیشنهاد عربستان را قبول کرده و تبدیل به پردرآمدترین فوتبالیست جهان می‌شود یا همچنان با مادریدی‌ها به کارش ادامه خواهد داد. برنامه عربستانی‌ها این است که وینیسیوس برای الاهلی که فصل گذشته در لیگ برتر عربستان سوم شد بازی کند. او همچنین پیش از جام جهانی ۲۰۳۴ سفیر این کشور خواهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.