سرخط خبرها

نبرد چلسی و الاهلی برای ملی‌پوش انگلیس

  • کد خبر: ۲۴۶۳۱۵
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
نبرد چلسی و الاهلی برای ملی‌پوش انگلیس
ایوان تونی، مهاجم ملی‌پوش باشگاه برنتفورد از قصد خود برای ترک این باشگاه خبر داده است و چلسی یا الاهلی عربستان مقاصد احتمالی او به شمار می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ الاهلی مدتی قبل پیشنهادی ۴۵ میلیون دلاری برای خرید این بازیکن ارایه کرده بود که توسط برنتفورد رد شد، اما باشگاه عربستانی از جذب این مهاجم ناامید نشده و حالا در فکر افزایش مبلغ پیشنهادی خود است. از سوی دیگر چلسی هم در حال برنامه‌ریزی برای جذب تونی است تا در روز‌های آخر پنجره نقل و انتقالات تابستانی، حط حمله تیمش را بیشتر از قبل تقویت کند.

مهاجم ملی پوش انگلیسی به صراحت اعلام کرده است که می‌خواهد زنبور‌ها را ترک کند و به همین دلیل توماس فرانک، سرمربی برنتفورد در بازی اول تیمش در لیگ برتر برابر کریستال پالاس او را از فهرست شاگردانش کنار گذاشته بود. مدیران این باشگاه در حال بررسی شرایط جدایی مهاجم خود هستند و در حالی که قبلا رقم موردنظر خود برای فروش مهاجمشان را ۹۰ میلیون دلار اعلام کرده بودند، حالا به نظر می‌رسد با رقمی در حدود ۶۰ میلیون دلار هم حاضر به فروش او خواهند بود. تونی فصل گذشته در ۱۷ بازی لیگ برتر برای زنبور‌ها ۴ گل به ثمر رساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->