شمسایی: هرکس ایران را دوست ندارد برود به سینه قبرستان! افشاگری هاشمی‌نسب علیه نکونام | من را مقابل هوادار قرار نده رونمایی از نسخه گلزن هاورتز در آرسنال خداداد عزیزی: مربیگری در ایران رابطه‌ای شده است دعوت احسان دلیرزهان به اردوی تیم ملی بسکتبال تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و مایورکا | کهکشانی‌ها، آماده برای دفاع از تاج و تخت در لالیگا رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی انتخاب شد رضایی: برای کسب هشتمین مدال طلا به پاریس می‌رویم شوک گوندوگان به بارسلونا برگزاری بازی پرسپولیس و تراکتور با VAR قطعی شد پاسخ منفی رئال به پیشنهاد ۱۰۰ میلیون دلاری برای میلیتائو مراسم بدرقه کاروان پارالمپیک ایران در حرم امام‌رضا(ع) برگزار شد | ورزشکاران در محضر امام رئوف سوگند یاد کردند + فیلم هالند در سیتی ثروتمندتر می‌شود گراونبرخ، ستاره غیرمنتظره لیورپول در شروع لیگ نادرمردِ کشتی خراسان | یادی از مرحوم ابوالقاسم سخدری، پیشکسوت کشتی محرومیت در انتظار مدافع استقلال | تتوی زشت و جنجالی احتمال غیبت بلانکو در هفته دوم قوت گرفت ویدئو| دبیر: عمل کتف حسن یزدانی ۱۰۰ درصد تکرار می‌شود علیرضا دبیر: به کامران قاسمپور اولتیماتوم دادیم که در وزن حسن یزدانی کشتی بگیرد ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال در سوپرکاپ عربستان
سرخط خبرها

پاسخ منفی رئال به پیشنهاد ۱۰۰ میلیون دلاری برای میلیتائو

  • کد خبر: ۲۴۵۸۹۸
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
پاسخ منفی رئال به پیشنهاد ۱۰۰ میلیون دلاری برای میلیتائو
ادر میلیتائو، ستاره برزیلی خط دفاعی رئال مادرید با وجود مصدومیت سنگینی که فصل گذشته با آن روبه‌رو شد، هنوز اعتماد این باشگاه را با خود داشته و آنها حاضر به فروشش نیستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به تازگی پیشنهادی به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون یورو برای این بازیکن روی میز مدیران باشگاه مادریدی قرار گرفت، پیشنهادی که از طرف باشگاهی در عربستان سعودی ارایه شده بود، اما با پاسخ منفی رئال همراه شد.

میلیتائو بخش زیادی از فصل گذشته را به دلیل پارگی رباط صلیبی زانو از دست داد، اما رئال همچنان او را بازیکنی کلیدی در قلب خط دفاعی خود می‌داند و مخصوصا در شرایطی که ناچو فرناندز هم چند هفته پیش این تیم را به مقصد عربستان ترک کرد، آنها حاضر به جدایی یک مدافع دیگر خود نیستند.

باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، وینیسیوس جونیور را نیز هدف قرار داده‌اند و قراردادی به ارزش بیش از ۱ میلیارد یورو برای بازیکن ملی‌پوش برزیلی پیشنهاد کردند. با این حال، به نظر نمی‌رسد که هیچ کدام از این دو ستاره رئال مادرید قصد حرکت به سمت خاورمیانه را داشته باشند. میلیتائو از سال ۲۰۱۹ در مادرید حضور داشته و در مجموع ۱۵۶ بازی برای این باشگاه انجام داده است. او تا سال ۲۰۲۸ قرارداد دارد و تا به حال با این تیم دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و سه بار قهرمان لالیگا شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->