صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قطر یا امارات میزبان بازی‌های استقلال در لیگ نخبگان

  • کد خبر: ۲۴۷۳۹۳
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
اگر ورزشگاه‌های ایران مورد تایید قرار نگیرند و استادیوم‌ها به بازی‌های لیگ نخبگان نرسد، کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی بازی‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس را به کشورهای همجوار منتقل خواهد کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با توجه به اینکه تا کنون هیچ ورزشگاهی از سوی استقلال و پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری بازی‌های لیگ نخبگان آسیا معرفی نشده و ورزشگاه‌های ایران با مشکلاتی مواجه است، احتمال دارد بازی‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا به کشور‌های همجوار منتقل شود.

اکنون این طرح به طور جدی در حال بررسی است تا اگر در اولین بازی میزبانی استقلال یا پرسپولیس در آسیا، ورزشگاه‌های ایران آماده پذیرایی از تیم‌های خارجی نشود، این دو تیم در کشور‌های همجوار میزبان تیم‌های آسیایی باشند.


طبق برنامه در اولین هفته لیگ نخبگان استقلال میزبان تیم الغرافه قطر خواهد بود. پرسپولیس نیز در هفته دوم میزبان پاختاکور خواهد بود که اگر ورزشگاه‌های داخل ایران مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار نگیرد یکی از دو کشور امارات یا قطر میزبان این بازی‌ها خواهند بود.

گفته می‌شود شانس قطر برای میزبانی از دو تیم استقلال و پرسپولیس بسیار بیشتر است و به احتمال زیاد بازی‌های این دو تیم در قطر انجام خواهد شد.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.