جوکوویچ به دور دوم گرند اسلم آمریکا رسید خداحافظی براوو از فوتبال برنامه کامل مسابقات ورزشکاران ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس + جدول گلر استقلال بازیکن آزاد شد + عکس برنامه‌های رونالدو برای خداحافظی از فوتبال پاداش طلایی برای نقره ناهید کیانی ثبت موقت قرارداد اولمو و بارسلونا قول نکونام به هواداران استقلال نارضایتی گاریدو از عملکرد علی علیپور| دو ساعت بدون گل و پاس گل! نقشه سریع پرسپولیس برای جذب مهرداد محمدی| اگر فسخ قطعی باشد... پنالتی‌های استقلال مقابل ملوان پنالتی نبود| سود بزرگ از اشتباهات داوری تاج فیروز: یک نفر از فدراسیون فوتبال مسئولیت بازی در مشهد را بپذیرد هافبک پی‌اس‌جی در یک قدمی منچستریونایتد گوران اریکسون تسلیم سرطان شد + عکس و ویدیو قطر یا امارات میزبان بازی‌های استقلال در لیگ نخبگان تکذیب ادعای سرمربی تیم ملی برای عدم میزبانی در مشهد | فرماندار مشهد: قلعه‌نویی ادعایی دارد، سند رو کند سپاهان هم بدون ورزشگاه شد! امباپه زیر سایه اندریک
سرخط خبرها

قول نکونام به هواداران استقلال

  • کد خبر: ۲۴۷۴۹۶
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
قول نکونام به هواداران استقلال
جواد نکونام به هواداران استقلال قول داده نمایشی در شان این باشگاه ارائه دهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام در اظهارات تازه خود به نکاتی اشاره کرده است. سرمربی استقلال می‌گوید: «هواداران استقلال بدانند توقعی که آنها از این تیم دارند را می‌دانیم و خودمان مثل آنها تشنه کسب موفقیت‌های بزرگ و تکرار چندباره آن در رقابت‌های داخلی و خارجی هستیم.»

سرمربی استقلال ادامه داد: «در همین بازی آخر که متاسفانه به دلایلی که دست ما نبود در تهران میزبانی نکردیم، تلاش و انرژی فوق‌العاده تیم برای کسب موفقیت را دیدید، حتما تعداد موقیعت‌های بالای گلزنی تیم را دیدید که متاسفانه تبدیل به گل نشدند. اگر نتیجه دلخواه ما و هواداران نبود، حتما به دلایل فنی و غیرفنی زیادی برمی‌گردد. من مسئول فنی تیم هستم و هیچ گاه از زیر بار این مسئولیت فرار نمی‌کنم و بار آن را به دوش دیگران نمی‌اندازم.»


نکونام رو به هوادارن این باشگاه کرد و گفت: «برای همین به هواداران اطمینان می‌دهم کاستی‌های فنی این تیم در آینده نزدیک کمتر خواهد شد و به امید خدا دل آنها را شاد خواهیم کرد. من آنقدر در فوتبال تجربه دارم که بدانم فوتبال ورزش لحظه‌هاست و شاید با همه برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌ها به خاطر یک اتفاق کوچک، آنچه ما دوست داریم رخ ندهد. اما این را هم می‌دانم که آدم‌ها و تیم‌های موفق تا آخرین لحظه می‌جنگند.»

سرمربی استقلال در پایان حرف‌هایش قولی به هواداران داد: «ما قول می‌دهیم قدر میراث بزرگی که پیراهن استقلال و هواداران میلیونی‌اش برای ما گذاشته‌اند را بدانیم و اندازه عظمت این پیراهن تلاش کنیم. با این نگاه موفقیت در دسترس همه ما خواهد بود. به امید روزی که شما را در ورزشگاه ببینیم تلاش می‌کنیم و برای شادی در کنار شما لحظه شماری می‌کنیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->