استراماچونی: اینزاگی به طارمی کمک می‌کند همه چیز درباره ماجرای محمدی، بلانکو و استقلال سکوت وینیسیوس درباره پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها شکست ورود جنگجوی اوروگوئه‌ای برای نجات یونایتد ورزشگاه فولاد، میزبان استقلال شد سرلک آماده بازی برای پرسپولیس دردسر‌های تمام نشدنی خرید‌های بوسنیایی استقلال آغاز جنگ حقوقی امباپه و پاری سن ژرمن آلونسو به دنبال جذب هافبک لیورپول جوکوویچ به دور دوم گرند اسلم آمریکا رسید خداحافظی براوو از فوتبال برنامه کامل مسابقات ورزشکاران ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس + جدول گلر استقلال بازیکن آزاد شد + عکس برنامه‌های رونالدو برای خداحافظی از فوتبال پاداش طلایی برای نقره ناهید کیانی ثبت موقت قرارداد اولمو و بارسلونا قول نکونام به هواداران استقلال نارضایتی گاریدو از عملکرد علی علیپور| دو ساعت بدون گل و پاس گل! نقشه سریع پرسپولیس برای جذب مهرداد محمدی| اگر فسخ قطعی باشد... پنالتی‌های استقلال مقابل ملوان پنالتی نبود| سود بزرگ از اشتباهات داوری
سرخط خبرها

سرلک آماده بازی برای پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۴۷۵۹۰
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
سرلک آماده بازی برای پرسپولیس
میلاد سرلک هافبک تازه وارد پرسپولیس مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، میلاد سرلک هافبک دفاعی پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل برای گذراندن خدمت سربازی راهی ملوان شد، زیاد در این تیم به بازی گرفته نشد.

این هافبک باتجربه که سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارد، در هفته‌های اخیر به دنبال دریافت مجوز پایان خدمت خود بود و به همین دلیل نیز در تمرینات تیم ملوان شرکت نکرد. غیبتی که باعث شد تا سعید دقیقی سرمربی جدید ملوان چند روز قبل مصاحبه تندی انجام داد و اعلام کرد اگر سرلک به تمرینات ملوان نرود مجبور است اقدامات جدیدی انجام بدهد و حتی او را به پادگان معرفی کند. سرلک که به دنبال گرفتن کفالت پدرش بود، در نهایت موفق به انجام این کار شد و بعد از انجام کار‌های اداری به پرسپولیس برگشت و در تمرینات تیمش شرکت می‌کند.

در خصوص میلاد شایعه شده بود که او از ناحیه کمر مصدومیت دارد و حتی ممکن است تا نیم فصل از لیست پرسپولیس کنار گذاشته شود. پیگیری‌های ما، اما نشان می‌دهد که مصدومیت سرلک صحت ندارد و این بازیکن با آمادگی کامل در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->