صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قول نکونام به هواداران استقلال

  • کد خبر: ۲۴۷۴۹۶
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
جواد نکونام به هواداران استقلال قول داده نمایشی در شان این باشگاه ارائه دهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام در اظهارات تازه خود به نکاتی اشاره کرده است. سرمربی استقلال می‌گوید: «هواداران استقلال بدانند توقعی که آنها از این تیم دارند را می‌دانیم و خودمان مثل آنها تشنه کسب موفقیت‌های بزرگ و تکرار چندباره آن در رقابت‌های داخلی و خارجی هستیم.»

سرمربی استقلال ادامه داد: «در همین بازی آخر که متاسفانه به دلایلی که دست ما نبود در تهران میزبانی نکردیم، تلاش و انرژی فوق‌العاده تیم برای کسب موفقیت را دیدید، حتما تعداد موقیعت‌های بالای گلزنی تیم را دیدید که متاسفانه تبدیل به گل نشدند. اگر نتیجه دلخواه ما و هواداران نبود، حتما به دلایل فنی و غیرفنی زیادی برمی‌گردد. من مسئول فنی تیم هستم و هیچ گاه از زیر بار این مسئولیت فرار نمی‌کنم و بار آن را به دوش دیگران نمی‌اندازم.»


نکونام رو به هوادارن این باشگاه کرد و گفت: «برای همین به هواداران اطمینان می‌دهم کاستی‌های فنی این تیم در آینده نزدیک کمتر خواهد شد و به امید خدا دل آنها را شاد خواهیم کرد. من آنقدر در فوتبال تجربه دارم که بدانم فوتبال ورزش لحظه‌هاست و شاید با همه برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌ها به خاطر یک اتفاق کوچک، آنچه ما دوست داریم رخ ندهد. اما این را هم می‌دانم که آدم‌ها و تیم‌های موفق تا آخرین لحظه می‌جنگند.»

سرمربی استقلال در پایان حرف‌هایش قولی به هواداران داد: «ما قول می‌دهیم قدر میراث بزرگی که پیراهن استقلال و هواداران میلیونی‌اش برای ما گذاشته‌اند را بدانیم و اندازه عظمت این پیراهن تلاش کنیم. با این نگاه موفقیت در دسترس همه ما خواهد بود. به امید روزی که شما را در ورزشگاه ببینیم تلاش می‌کنیم و برای شادی در کنار شما لحظه شماری می‌کنیم.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.