سرخط خبرها

ورزشگاه فولاد، میزبان استقلال شد

  • کد خبر: ۲۴۷۶۰۰
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
ورزشگاه فولاد، میزبان استقلال شد
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: ما پیش از این هم اعلام کرده بودیم که دیدار دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوزر، تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر باید از تیم استقلال تهران میزبانی کند و از این رو مدیران استقلال خوزستان خواستار برگزاری این بازی در ورزشگاه شهدای فولاد شدند که این موضوع با مخالفت اعضای تیم فولاد خوزستان همراه شد و آنها به دلیل اینکه زمین چمن این ورزشگاه آسیب نبیند مخالف انجام این بازی در ورزشگاه خود هستند.

به همین دلیل امروز کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار انتخاب ورزشگاه برای میزبانی از استقلال تهران شد.

امیرحسین روشنک مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در رابطه با این موضوع اظهار داشت: ما پیش از این هم اعلام کرده بودیم که ورزشگاه محل میزبان این دیدار، شهدای فولاد است و این دیدار هم به امید خدا در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

او ادامه داد: مسئولان استانی باید این موضوع را رفع کنند، اما بازی در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود و جلسه شورای تأمین برای انجام این دیدار هم قرار است که امروز برگزار شود.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->