سرخط خبرها

همه چیز درباره ماجرای محمدی، بلانکو و استقلال

  • کد خبر: ۲۴۷۶۰۹
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
همه چیز درباره ماجرای محمدی، بلانکو و استقلال
داستان فسخ یکطرفه قرارداد چند بازیکن استقلال با این تیم، آبی ها را دچار بحران کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، شب گذشته در برنامه فوتبال برتر اعلام شد که قرارداد مهرداد محمدی، منتظر محمد، سینا سعیدی‌فر و محمدحسین مرادمند توسط باشگاه استقلال فسخ شده است. در میان اسامی ۴ بازیکن ذکر شده، ماجرای مهرداد محمدی عجیب و مبهم است. ساعاتی پیش از اینکه مجری برنامه چنین خبری را اعلام کند، خبر‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه قرارداد مهرداد محمدی با هماهنگی خودش فسخ شده تا جا برای گوستاوو بلانکو باز شود.

در واقع مشکل سقف بودجه باعث شده مدیران استقلال برای استفاده از گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی که مهره مهمی در تاکتیک جواد نکونام محسوب می‌شود، به این نتیجه برسند که فعلا چاره‌ای جز خارج کردن اسم مهرداد محمدی از فهرست ثبتی سازمانی لیگ ندارند.

این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که محمدی فصل گذشته یکی از ستاره‌های جذب شده آبی‌ها نام گرفت و عملکرد موثری هم در ترکیب تیمش داشت، اما پس از مصاحبه جنجالی در پایان آخرین هفته فصل قبل، با محرومیت ۶ جلسه‌ای مواجه شد.

بدین ترتیب عصر دوشنبه خبر‌هایی وجود داشت مبنی براینکه محمدی در تعامل با مدیران باشگاه و البته صلاحدید جواد نکونام، نامش از فهرست تیم به صورت موقت خارج شده است. البته در این بین موارد سوال برانگیز دیگری هم وجود دارد. از جمله اینکه مهرداد محمدی یک روز پس از دیدار استقلال برابر ملوان، در بازی دوستانه آبی‌ها مقابل تیم دسته اولی نفت و گاز گچساران به میدان رفت. دیداری که شنبه هفته جاری برگزار شد و مشخص نیست آیا باشگاه او را در جریان فسخ قرارداد یکطرفه قرار داده و بازیکن در این راستا همکاری داشته یا اینکه مدیریت باشگاه استقلال بدون اینکه محمدی مطلع باشد چنین اقدامی انجام داده است.

از سویی ماجرای فسخ مصلحتی قرارداد مهرداد محمدی امروز شکل عجیب و مبهم تری به خود گرفت. پژمان ماندگاری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در یک استوری اینستاگرامی به خبر منتشر شده و البته اعلام رسمی آن توسط مجری برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد. او نوشت: «باشگاه استقلال در سهمیه بزرگسالان خود دو جای خالی دارد که متعلق به بلانکو و مهرداد محمدی است.» مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در کنایه‌ای غیرمستقیم به محمدحسین میثاقی نوشت: «انشاءالله که اطلاعات ما درست است، باید ببینیم ما درست می‌گوییم یا دوستان.» این پایان ماجرا نبود و میثاقی هم سند رو کرد. مجری برنامه فوتبال برتر، تصویری از فسخ قرارداد یکطرفه باشگاه استقلال به تاریخ ۳۱ مرداد با امضای فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

در این شرایط نکته مهم دیگری که قابل توجه است اینکه بنابر بر برگه فسخ که دو روز پیش از بازی هفته دوم استقلال برابر ملوان انجام شده، او تنها یک بازی از شش جلسه محرومیت خود را پشت سرگذاشته و اگر باشگاه استقلال تصمیم گرفته او را موقتا از لیست خارج و از نیم فصل دوم به فهرست تیم بازگرداند، مهرداد محمدی در آغاز نیم فصل دوم مجبور است ۵ جلسه محرومیت باقی مانده خود را پشت سربگذارد، چون محرومیت او زمانی محاسبه می‌شود که تحت قرارداد با تیمی باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->