صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب مشهد گفت: ۶۵ دستگاه تانکر برای آب‌رسانی به موکب‌ها و ایستگاه‌های مسیر حرکت زائران رضوی در روز‌های پایان صفر تأمین شده و آب‌رسانی به مواکب با نظارت جدی بر کیفیت آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین اسماعیلیان روز یکشنبه (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) در ستاد فرماندهی آب‌رسانی به موکب‌های زائران پیاده امام‌رضا(ع)، اظهار کرد: شرکت آب‌وفاضلاب مشهد تمهیدات ویژه‌ای برای آب‌رسانی در روز‌های پایانی ماه صفر اندیشیده است و آب‌رسانی ثابت و سیار با تمام ظرفیت انجام می‌شود.

وی افزود: در فراخوانی که به دیگر استان‌ها برای تأمین تانکر‌های آب‌رسانی داده شد، ۲۰ دستگاه از استان‌های مختلف به مشهد اعزام شد، ۳۰ دستگاه نیز از دستگاه‌های اجرایی مشهد به کمک ما آمدند و با تانکر‌های در اختیار این شرکت، هم‌اکنون با بیش از ۶۵ دستگاه تانکر در مشهد و ایستگاه‌های استقبال از زائران در ورودی‌های شهر، آب‌رسانی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب مشهد ادامه داد: همچنین حدود ۱۵ کیلومتر لوله‌گذاری ثابت در محدوده حرم مطهر رضوی برای آب‌رسانی ثابت به موکب‌ها در دهه آخر صفر در حال اجراست و از سال آینده، موکب‌های منتهی به حرم رضوی شبکه ثابت آب‌رسانی خواهند داشت.

اسماعیلیان تأکید کرد: «کیفیت» خط‌قرمز این شرکت است و آزمایشگاه‌های فعال در این شرکت بر کیفیت آب‌رسانی سیار نظارت کامل دارند و کنترل کیفی باجدیت انجام می‌شود.

وی افزود: از تمام ظرفیت‌ها برای تأمین آب در این ایام استفاده می‌شود و مشکلی برای تأمین آب طی روزهای پایانی ماه صفر وجود ندارد. طبق پیش‌بینی‌ها، در ایام پایانی ماه صفر، حدود هفت میلیون زائر وارد مشهد مقدس می‌شوند که تاکنون بیش‌از ۲ میلیون نفر وارد این شهر شده‌اند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.