صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فیلم «گرگ‌ها» ساخته جان واتس با حضور برد پیت و جورج کلونی در جشنواره ونیز نمایش داده شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این فیلم در جشنواره ونیز با بیش از ۳۰ دقیقه تاخیر نمایش داده شد، زیرا طرفداران در سالن اصلی جشنواره ونیز برای استقبال از «برد پیت» و «جورج کلونی» ازدحام کرده بودند و هر دو بازیگر پیش از اینکه توسط نیروهای امنیتی به سمت صندلی‌هایشان راهنمایی شوند، با طرفدارن عکس سلفی گرفتند.  

در نهایت نمایش این فیلم با تشویق چهار دقیقه‌ای مخاطبان همراه شد که با توجه به حضور ستاره‌هایی چون پیت و کلونی، شاید آن‌طور که انتظار می‌رفت این تشویق‌ها طولانی نبود اما به نظر می‌رسد مسئولان جشنواره با توجه به تاخیر در نمایش فیلم و ازدحام زیاد طرفداران، ترجیح دادند تماشاگران را زودتر از سالن خارج کنند.

برد پیت تنها دو روز پس از آنجلینا جولی که آخرین فیلمش «ماریا» را در ونیز به نمایش گذاشت، به جشنواره ونیز آمد که با تشویق ایستاده هشت دقیقه‌ای و هیاهوی اسکاری رو به‌رو شد.

جان واتس، نویسنده و کارگردان «مرد عنکبوتی» بعد از مثبت شدن آزمایش کووید، اولین نمایش فیلم جدیدش «گرگ ها» را از دست داد.

در این فیلم پیت و کلونی ستاره‌های اکشن کمدی محصول اپل اورجینال در نقش دو تعمیرکار حرفه‌ای بازی می‌کنند که ترجیح می‌دهند به تنهایی کار کنند، اما وقتی برای یک کار استخدام می‌شوند مجبور می‌شوند با هم کار کنند.

در این فیلم امی رایان، آستین آبرامز و پورنا جاگاناتان نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند. اپل در اوایل ماه جاری اعلام کرد دنباله‌ای برای این فیلم به کارگردانی جان واتس و دو ستاره هالیوودی مرتبط در حال ساخت است.

«گرگ‌ها» پس از اکران در ونیز برای مدت محدودی از ۲۰ سپتامبر در سینماها اکران می‌شود و پس از آن از ۲۷ سپتامبر در سامانه نمایش آنلاین Apple TV+ نمایش داده خواهد شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.