«پیر پسر» با بازی لیلا حاتمی راهی ایتالیا شد اکران «آغوش باز» بهروز شعیبی به تعویق افتاد انتشار «تعزیه را دوباره بشناسیم» و «رنسانس‌های ناتمام» از «بهروز غریب‌پور» فیلم‌های سینمایی امروز در تلویزیون (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) آخرین وضعیت جسمانی «صدرالدین حجازی»، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون تشویق ١١ دقیقه‌ای «جوکر ۲» در جشنواره ونیز صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ سریال پلیسی با درون مایه انسانی | نگاهی به سریال «غریبه»، اثر سروش محمدزاده کارگردان سریال «غریبه»: دوست دارم ژانر‌های مختلف را تجربه کنم رهبران کشور‌های فارسی زبان درباره میراث مشترک خود چه دیدگاهی دارند؟ «باد بال‌های جنون را حس کرده ام» | درباره کتاب «ظلمت آشکار» ویلیام استایرن ستاره‌ای که نامش «ایزابلا» ست | درباره کتاب «ستاره پشت پنجره» صدرالدین حجازی به کما رفت+ آخرین وضعیت در بیمارستان شبکه نمایش به رفتار هنجارشکنانه سفارتخانه استرالیا واکنش نشان داد گیشه پرستاره | فیلم‌های سینمایی که در فصل جدید اکران روی پرده می‌روند ادامه حواشی صابر و طرف دعوایش | ادعای سوءاستفاده از شهرت بازیگری برای منافع شخصی چهار فیلم تازه در فصل جدید اکران انتشار کتاب «جاذبه‌ی حسینی» از رهبر معظم انقلاب
سرخط خبرها

تشویق ١١ دقیقه‌ای «جوکر ۲» در جشنواره ونیز

  • کد خبر: ۲۴۹۲۳۷
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸
تشویق ١١ دقیقه‌ای «جوکر ۲» در جشنواره ونیز
لیدی گاگا و واکین فینیکس پس از نمایش فیلم «جوکر: جنون مشترک» به کارگردانی تاد فیلیپس، در هشتاد و یکمین جشنواره فیلم ونیز مورد تشویق ١١ دقیقه‌ای حاضران در سالن نمایش قرار گرفتند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پیش از نمایش فیلم، فینیکس زودتر روی فرش قرمز حاضر شد و با طرفداران خود عکس‌های سلفی گرفت. فیلیپس از یکی از میهمان خواست تا بادبزن او را قرض بگیرد تا خودش را باد بزند و خنک شود.

ورایتی نوشت؛ وقتی لیدی گاگا روی فرش قرمز حاضر شد، عکاسان تجمع کردند تا از این ستاره عکس بگیرند. یکی از طرفداران نوشته‌ای را در دست گرفته بود که روی آن نوشته شده بود: «فقط می‌خواهم تو را برای مدتی نگه دارم».

هنگامی که گاگا از بالکن سالن نمایش به سمت پله‌ها پایین می‌آمد، به طرفداران امضا می‌داد و با آنها سلفی می‌گرفت که این کار باعث ازدحام جمعیت شده بود.

برای اکران این فیلم، برایان لورد، مدیر عامل CAA و مایک دی لوکا، مدیر عامل شرکت برادران وارنر پیکچرز نیز حضور داشتند.

«جوکر: جنون مشترک» ادامه فیلم «جوکر» فیلیپس در سال ٢٠١٩ است که در آن سال ونیز نمایش داده شد و برنده جایزه شیر طلایی جشنواره شد. این فیلم ششمین فیلم پرفروش سال شد و برنده جوایز اسکار بهترین بازیگر مرد و بهترین موسیقی اصلی شد. این فیلم در مجموع ١١ نامزدی اسکار، بهترین فیلم را نیز دریافت کرد.

«جوکر: جنون مشترک» که دو سال پس از وقایع «جوکر» اتفاق می‌افتد، با اضافه شدن لیدی گاگا به بازیگران، به قدرت ستاره‌ای خود می‌افزاید و با یک عنصر موسیقی کاملاً جدید به فیلم جذابیت بیشتری می‌بخشد. طبق خلاصه داستان رسمی آن، آرتور فلک با بازی فینیکس، یک بیمار روانی در بیمارستان دولتی آرکام است که عاشق «لی» موسیقی‌درمانگر خود با بازی لیدی گاگا می‌شود.

باید دید با توجه به اقبال منتقدان و حاضران در جشنواره، در کنار تشویق ١١ دقیقه‌ای حاضران بعد از اتمام فیلم، آیا «جوکر ٢» می‌تواند شیر طلایی این دوره از جشنواره را نیز از آن خود کند یا خیر.

لیدی گاگا آخرین بار در سال ٢٠٠١٨ با فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» ساخته بردلی کوپر به جشنواره فیلم ونیز آمد که با تشویق‌های ایستاده هشت دقیقه‌ای مواجه شد و از آنجا کمپین جوایز خود را آغاز کرد.

«جوکر: جنون مشترک» قرار است در تاریخ ۴ اکتبر در سینما‌ها به نمایش درآید.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->