صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آنتونی، بازیکن برزیلی منچستریونایتد روز‌های کابوس‌واری را دراین تیم سپری می‌کند، روز‌هایی که شاید ژوزه مورینیو بتواند به آنها پایان دهد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این بازیکن که ۲ فصل پیش با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۹۵ میلیون یورو از آزاکس به جمع شیاطین سرخ پیوست، در مدت حضورش در اولدترافورد به یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان منچستر تبدیل شد تا بسیاری او را ضعیف‌ترین خرید تاریخ این باشگاه لقب بدهند. مالکان یونایتد در تابستان به دنبال فروش او بودند، اما هیچ باشگاهی برای جذب این مهاجم برزیلی حتی وارد مذاکره با آنها نشد تا به نظر برسد که کابوس حضور او در جمع شیاطین سرخ همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

اما حالا ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی که این فصل هدایت فنرباغچه را به عهده دارد، قصد دارد به صورت قرضی این مهاجم را به جمع شاگردانش اضافه کند. در دو سال گذشته، آنتونی در ۸۲ بازی در تمامی رقابت‌ها برای شیاطین سرخ به میدان رفته است و تنها ۱۲ گل به ثمر رسانده و ۵ پاس گل داده است. آماری که باعث می‌شود هواداران و مالکان این تیم کاملا برای قبول پیشنهاد فنرباغچه مشتاق باشند. احتمالا خود بازیکن هم دوست دارد که در فضایی خارج از فشار عجیبی که در یونایتد به او وارد می‌شود، فوتبالش را ادامه دهد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.