صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مالک باشگاه شهر خودرو خراسان گفت: مجموعه هیئت فوتبال متحد و مقتدر برای اعتلای فوتبال استان تلاش می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، فرهاد حمیداوی در‌خصوص عملکرد یک ساله هیئت فوتبال استان اظهار کرد: به صورت کلی نمی‌شود یک مدیر را بعد از یک سال قضاوت کرد و عملکرد چهار ساله مبنای بررسی خواهد بود، اما در طول یک سال گذشته هیئت فوتبال عملکرد قابل قبول و تعامل دو طرفه و خوبی با باشگاه شهر‌خودرو داشته است و همین موضوع منجر به موفقیت شده است.

وی افزود: مشهد اکنون صاحب نماینده‌ای محترم در لیگ برتر است؛ شاید روزگاری با ابومسلم یقه تیم‌های بزرگ را می‌گرفتیم اما حالا تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور در خانه از مصاف با نماینده خراسان رضوی واهمه دارند که خوشبختانه امروز به این جایگاه رسیدیم.

حمیداوی ادامه داد: آن‌طور که من می‌بینم مجموعه هیئت فوتبال متحد و مقتدر برای اعتلای فوتبال استان تلاش می‌کند و برای اجرای برنامه‌هایشان باید به آن‌ها زمان داد.

مالک باشگاه شهرخودرو تصریح کرد: اصولی مدیری توانمند است و مطمئن هستم در دراز‌مدت به اهداف خود خواهد رسید. سایر عوامل هیئت فوتبال از جمله محسن حیدری، سید حسین غیاثی، حسین بادامکی و خود شخص احسان اصولی زحمت زیادی می‌کشند و همواره همکاری لازم با باشگاه شهر‌خودرو را داشتند و امیدوارم این همکاری تداوم داشته باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.