برگزاری نشست هیات مدیره استقلال| شهریاری نماینده تام الاختیار هلدینگ خلیج فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس
سرخط خبرها
سیاه و سفید عملکرد یک‌ساله هیئت استان از دیدگاه اهالی فوتبال

کارنامه «اصولی»

  • کد خبر: ۲۶۳۹۸
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
کارنامه «اصولی»
شهرآرانیوز- یک‌سال پیش در چنین‌روزی پس از کش‌وقوس‌های فراوان، سکان هدایت فوتبال استان به احسان اصولی سپرده شد؛ مردی که از دل شورای اسلامی شهر مشهد برای کمک به فوتبال سر کار آمد و در مدت فرصت تبلیغات انتخاباتی توانست نظر مساعد جامعه فوتبال استان را برای کسب رأی‌اعتماد جلب کند. اصولی و تیمش حالا یک سال است که هدایت کِشتی فوتبال خراسان را به دست گرفته‌اند. در این گزارش گروهی از پیش‌کسوتان، کارشناسان و جامعه ورزش استان درباره این عملکرد یک‌ساله اظهارنظر کرده‌اند؛ اظهارنظر‌هایی از جنس دغدغه و دلسوزی برای فوتبال شهری که دوستش داریم.

قیاسی: اجرایی‌شدن برنامه‌ها مهم است
پیش‌کسوت فوتبال مشهد که سال‌ها تجربه حضور در رأس هیئت فوتبال خراسان را در کارنامه دارد، درباره پرونده عملکرد یک‌ساله هیئت فوتبال استان گفت: بنده با هیئت فوتبال و کار‌های انجام‌شده در یک سال اخیر آشنایی دارم و از دور که نگاه می‌کنم، نظام تشکیلاتی خوبی در حال شکل‌گیری است و این قدم مؤثری برای پیشرفت فوتبال استان در آینده است. می‌دانم تیم مدیریتی جدید حاضر در فوتبال، برنامه خوبی برای فوتبال استان دارد؛ اما نکته حائزاهمیت این است که این برنامه‌ریزی به‌صورت کامل و دقیق اجرایی شود. وظایف باید تشریح شود و با شایسته‌سالاری افراد متخصص در کمیته‌های مختلف حضور داشته باشند، زیرا اجرای برنامه‌ها نیاز به یک پشتوانه قوی دارد. مهدی قیاسی افزود: اصولی برنامه دارد، اما مهم‌تر از برنامه داشتن، اجرایی‌شدن آن‌هاست. اگر این اتفاق صورت بگیرد، از خانواده فوتبال استان نمره قبولی خواهد گرفت. اقدامات ابتدایی یک سال اخیر هیئت فوتبال خراسان‌رضوی در ساختارسازی و برنامه‌ریزی درست و مناسب بود. باید از حضور افراد قدرتمند برای پیشبرد اهداف در هیئت فوتبال استفاده شود، چون اگر افراد غیرمفید در رأس امور کمیته‌ها باشند، در جا خواهیم زد.

مرتضایی: کارنامه هیئت فوتبال قابل‌قبول است
مدیرعامل تیم فوتسال فرش‌آرا که سالیان متمادی در سطح اول فوتسال ایران حضور دارد، درباره عملکرد احسان اصولی، رئیس هیئت فوتبال استان، گفت: کارنامه هیئت فوتبال قابل‌قبول است. مرتضایی اظهار کرد: چندماهی است که به‌خاطر کرونا ورزش دچار رکود است و عملا فعالیت خاصی صورت نمی‌گیرد، ولی قبل از شروع و گسترش ویروس کرونا اقدامات خوبی در هیئت فوتبال استان شاهد بودیم. مهم‌ترین مسئله دراین‌باره، استفاده و بهادادن به نیروی جوان است که این موضوع خیلی خوب و در بهبود کار هیئت فوتبال استان مؤثر است. اما مسئله دیگر که باعث امیدواری به ادامه موفقیت هیئت فوتبال است، استفاده از تجربه بزرگان و پیش‌کسوتان استان است و به نظر من درمجموع کارنامه هیئت فوتبال قابل‌قبول است. وی افزود: امیدوارم روند روبه‌رشد هیئت فوتبال بعد از کرونا ادامه داشته باشد و مجموعه هیئت فوتبال با قدرت به کار خود ادامه دهند. در مدت حضور اصولی، خود باشگاه فرش‌آرا هم جهش داشته است و بعضی از اقدامات معنوی اصولی مثل دیدار با بازیکنان و حضور در تمرین و مسابقات ما باعث دلگرمی ما، بازیکنان و کادر فنی می‌شود. شاید یک‌سال فرصت کافی برای قضاوت نباشد، اما با احترام به تمام دوستان، این اقدامات را در هیئت‌های قبل کمتر دیده بودیم. اصولی توانسته است تحولی محسوس ایجاد کند و این تغییرات به چشم دیده شده است، هرچند از مدیران قبلی هم که برای موفقیت فوتبال و فوتسال استان زحمت کشیدند، قدردانی می‌کنم. وی تصریح کرد: به نظر من باید ارتباط بهتر و عمیق‌تری با بخش خصوصی برقرار شود. کار و مدیریت ورزشی در خراسان رضوی سختی‌ها و مشکلات خاص خود را دارد؛ به‌ویژه با شرایط سخت اقتصادی و رکودی که وجود دارد. اصولی در این مدت تعامل خوبی با بخش خصوصی داشته است، اما این همکاری و تعامل باید بیشتر شود و از طرفی باید حمایت دستگاه‌های دولتی را داشته باشیم.

چمنیان: فوتبال باید مملو از افراد دغدغه‌مند باشد
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال نوجوانان درباره عملکرد یک‌ساله هیئت فوتبال خراسان اظهار کرد: در این یک سال فضای خوبی در فوتبال استان ایجاد شده و چالش و حاشیه نداشتیم و با این روند به آینده امیدوار شدیم. با روی‌کارآمدن مدیریت جدید در هیئت فوتبال، به یک سال فرصت نیاز است تا از وضعیت فوتبال استان شناخت ایجاد شود. شرایط ریاست با زمانی که برای تصدی این پست نامزد می‌شوید، تفاوت زیادی دارد؛ چون تحلیل شما یک تحلیل بیرونی است، اما زمانی که درگیر اتفاقات فوتبال باشید، متوجه کم‌وکاستی‌ها خواهید شد. عباس چمنیان افزود: در این یک سال، اصولی به شناخت خوبی از فوتبال استان رسیده است و باید با یک برنامه‌ریزی مناسب آماده یک حضور قدرتمند در ۳ سال آینده باشد. از دیگراتفاقات مثبت هیئت جدید، حضور افراد جوان است که وقت کافی برای فوتبال می‌گذارند و ارتباط خوبی با بدنه فوتبال استان برقرار کردند. حضور حیدری، مرتضایی، طیبی و... باعث امیدواری به موفقیت فوتبال خراسان رضوی شده است. وی خاطرنشان کرد: به‌گمانم همیشه باید فوتبال مملو از افرادی باشد که به‌دنبال منفعت شخصی نیستند و دغدغه پیشرفت فوتبال را دارند؛ البته خراسان رضوی گستردگی زیادی دارد و ازجهت دیگر فوتبال پدیده‌ای شایان‌توجه در سراسر دنیاست که بر سایر عوامل اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی تأثیرگذار است. برای بهبود اوضاع فوتبال استان، باید به‌صورت خاص روی توسعه فوتبال استان فعالیت کنیم؛ البته در طول این یک سال نشانه‌های خوبی دیدیم، مانند استعدادیابی حاشیه شهر که واقعا باید به دوستان خسته‌نباشید بگویم. چمنیان که تجربه ریاست هیئت فوتبال استان را نیز دارد، اذعان کرد: ۳ کمیته جوانان و استعدادیابی، کمیته آموزش و کمیته مربیان باید قوی‌تر از سایر بخش‌ها فعالیت داشته باشند و افرادی که در این ۳ بخش حضور دارند، باید از ۳ فاکتور سلامت، تخصص و صداقت بهره‌مند باشند تا شاهد اتفاقات بهتری در فوتبال قهرمانی و فوتبال پایه استان باشیم.

حمیداوی: رابطه هیئت فوتبال و شهرخودرو حسنه است
مالک تیم فوتبال شهرخودرو درباره عملکرد یک‌ساله هیئت فوتبال گفت: به‌صورت کلی نمی‌شود یک مدیر را بعد از یک سال قضاوت کرد و عملکرد چهارساله مبنای بررسی خواهد بود، اما در طول یک سال گذشته هیئت فوتبال عملکرد قابل‌قبول و تعامل دو‌طرفه و خوبی با باشگاه شهر‌خودرو داشته و همین موضوع منجر به موفقیت شده است. فرهاد حمیداوی اظهار کرد: مشهد اکنون صاحب نماینده‌ای محترم در لیگ برتر است. شاید روزگاری با ابومسلم یقه تیم‌های بزرگ را می‌گرفتیم، اما حالا تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور در خانه از مصاف با نماینده خراسان رضوی واهمه دارند که خوشبختانه امروز به این جایگاه رسیده‌ایم. وی افزود: آن‌طور که من می‌بینم، مجموعه هیئت فوتبال متحد و مقتدر برای اعتلای فوتبال استان تلاش می‌کند. وی با اشاره به نحوه مدیریت اصولی، تصریح کرد: اصولی مدیری توانمند است و مطمئنم در دراز‌مدت به اهداف خود خواهد رسید. سایر عوامل هیئت فوتبال از جمله محسن حیدری، سیدحسین غیاثی، حسین بادامکی و خود شخص احسان اصولی زحمت زیادی می‌کشند و همواره همکاری لازم با باشگاه شهر‌خودرو را داشته‌اند و امیدوارم این همکاری تداوم داشته باشد.

ناصحی: انرژی تازه‌ای وارد فوتبال شده است
فوتبالیست با‌سابقه و با‌اخلاق فوتبال مشهد و ایران از اینکه در انتخابات هیئت فوتبال استان به اصولی رأی داده است، با ابرازخرسندی گفت: ۱۰۰درصد از عملکرد یک‌ساله هیئت فوتبال استان رضایت دارم. رضا ناصحی با سابقه بستن بازوبند کاپیتانی تیم‌های مشهدی در لیگ برتر فوتبال درباره عملکرد احسان اصولی، رئیس هیئت فوتبال استان، اظهار کرد: با آمدن اصولی یک انرژی تازه، وارد فوتبال استان شد و این موضوع یک امتیاز مثبت برای فوتبال استان است. وی افزود: در مجموع شرایط خوبی را در هیئت فوتبال استان می‌بینم و امیدوارم این روند موفقیت در ۳ سال آینده نیز ادامه داشته باشد. از دیگرنکات مثبت حضور احسان اصولی، ارتباط خوب و مستمر با فدراسیون فوتبال است که می‌تواند در آینده به فوتبال استان کمک کند و به‌شخصه ۱۰۰درصد از عملکرد احسان اصولی رضایت دارم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->