نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

باشگاه شهرخودرو: نتیجه دیدار سپاهان و پرسپولیس باید عادلانه اعلام شود

  • کد خبر: ۲۴۸۸۲
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
  • ۲
باشگاه شهرخودرو: نتیجه دیدار سپاهان و پرسپولیس باید عادلانه اعلام شود
قائم مقام باشگاه شهر خودرو خراسان گفت: تعیین وضعیت دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس برای سایر تیم های بالا نشین بسیار مهم است.

به گزارش شهرآرانیوز، وحید علیپور گفت: اول از همه امیدوارم هر چه سریعتر سایه این ویروس منحوس از سر همه مردم کم شود. با توجه به تعطیلی مسابقات،کادر فنی شهرخودرو از روز اول برنامه تمرینات بازیکنان را به صورت مجازی در پیش گرفت و این شرایط تا همین امروز هم ادامه دارد.

وی افزود: البته این تعطیلی طولانی مدت، زمان مناسبی لازم دارد تا بازیکنان به فرم بازی های خود برسند. ما همچنان منتظر هستیم تا زمان شروع تمرینات به ما اعلام شود هر چند که از گوشه و کنار می شنویم که بازی‌ها قرار است از خردادماه آغاز شود اما هنوز سازمان لیگ به صورت رسمی نه درباره شروع لیگ و نه در خصوص آغاز تمرینات زمانی را اعلام نکرده است و این برنامه ریزی های همه تیم ها را مشکل تر می کند.

علیپور یادآور شد: به هر شکل ما تابع تصمیم ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا و اعلام سازمان لیگ هستیم تا برای شروع احتمالی مسابقات برنامه ریزی کنیم هر چند که کار برای تیم هایی مثل شهرخودرو که باید در آسیا هم بازی کنند سخت تر می شود چون فشردگی بازی ها خیلی زیاد می شود.

قائم مقام باشگاه شهرخودرو همچنین در خصوص نتیجه بازی سپاهان و پرسپولیس عنوان کرد: نتیجه این بازی در امتیازات سایر تیم ها و شرایطشان در جدول بسیار تعیین کننده و مهم است. این طور که عنوان می شود کمیته استیناف ظرف امروز یا فردا قرار است رای خود را در خصوص این بازی صادر کند. ما در باشگاه شهرخودرو امیدواریم حق رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد: کمیته استیناف باید شرایط سایر تیم ها در جدول را در حکم خود لحاظ کند و ما خارج از اینکه از اتفاقات عدم برگزاری بازی مطلع نیستیم اما دوست داریم تا حق رعایت شود. تصور من این است که سایر تیم های دیگر نیز به دنبال برگزاری این مسابقه هستند چرا که برگزاری مسابقه شرایط جوانمردانه تری را در پیش خواهد داشت. قطعا کمیته استیناف همه این مسایل را لحاظ خواهد کرد تا حقی از هیچ تیمی ضایع نگردد.


اظهارات جنجالی شایان مصلح درباره بازی سپاهان - پرسپولیس+ویدئو

 

حواشی و ویدیوهای بازی پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان 


منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
2
3
آخه آدم حسابی پرسپولیس آماده بازی بود ولی سپاهان بازی نکرد. بدعت بدی که سپاهان بوجود آورده مثل اینکه اگه جلوش رو نگیرند به تیم‌های دیگه هم سرایت میکنه
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
0
0
قوانین برای همه یکسان است و پایین یا بالای جدول بودن در قوانین هیچ جایگاهی ندارد تا همیشه عدالت رعایت شود. تیم ها باید در زمین مسابقه تلاش کنند تا نتیجه بگیرند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->