صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: به نظر می‌رسد با فوریت، اولین اصلاح بودجه سال ۹۹ را باید در دستورکار داشته باشیم.
لاله سادات کوثری- انتهای سال گذشته بود که در هشتاد و هفتمین صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد بودجه مصوب شهرداری مشهد تصویب شد. در ماده واحد لایحه شهرداری آمده است: بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری مشهد، به شرح آلبوم پیوست، ممهور به مهر شورای اسلامی شهر و با رعایت بند‌ها و تبصره‌های پیوست تصویب شد و بنابراین جزئیات بودجه سال ۹۹ شهرداری مشهد باتوجه‌به تبصره‌های اصلاحی با ۱۲ رأی به تصویب رسید.

دراین‌باره رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بودجه سال ۹۹ شهرداری مشهد نسبت به سال قبل ۳۵ درصد رشد داشته است.

بتول گندمی با اعلام این خبر افزود: رقم بودجه از ۹۰۹۰ میلیارد تومان سال قبل به ۱۲هزار و ۷۹۲ میلیارد تومان امسال رسیده است.

وی ادامه داد: با‌توجه‌به وضعیت کرونا در حال بررسی هستیم که این بودجه محقق می‌شود یا خیر؟

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: این بودجه از زمان تصویب تا زمان اصلاح باتوجه‌به درآمد‌های بخش دولتی و تهاترها، رشد ۴۷ درصدی داشته است.

گندمی افزود: با‌توجه‌به موضوع کرونا پیش‌بینی می‌شود این اتفاق برای امسال نیفتد و به نظر می‌رسد با فوریت، اولین اصلاح بودجه سال ۹۹ را باید در دستورکار داشته باشیم.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.