صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در اولین روز بازگشایی مدارس، تقاضا برای رفع اشکال و آموزش‌های تکمیلی مربوط به دانش‌آموزان پایه اول تا سوم ابتدایی بوده است.

علی صمدی جوان/شهرآرانیوز؛ قاسمعلی خدابنده دراین‌باره گفت: آمار دقیقی از میزان حضور دانش‌آموزان در اولین روز بازگشایی مدارس نداریم، اما پیش‌بینی ما حضور آن‌ها برای رفع اشکال است.

 

 


وی ادامه داد: رفع اشکال و آموزش‌های تکمیلی برای پایه‌های اول تا سوم ابتدایی بیشتر بوده است و از این حیث، این گروه از دانش‌آموزان بیشتر مراجعه داشته‌اند.

 

 


خدابنده در واکنش به ارسال پیامک از سوی برخی مدارس مبنی بر حضور نیافتن دانش‌آموزان، گفت: این مسئله از پیش نیز مطرح شده بود که هیچ اجباری برای حضور دانش‌آموز در مدرسه وجود ندارد و آن دسته از دانش‌آموزانی که در مدارس حضور یابند، موظف به رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی خواهند بود. همچنین همکاران مدارس و آموزگاران موظف به حضور هستند تا پاسخ‌گوی دانش‌آموزان باشند.

 

 


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به امتحانات پایان‌ترم اشاره کرد و افزود: تغییری در شرایط امتحانات رخ نداده است و اگر مشکلی به وجود نیاید، طبق برنامه‌ریزی‌ها، دانش‌آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم امتحانات نهایی خود را با فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهند کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.