صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: مسابقه مجازی «ای قدس، صبح نزدیک است» به همت این اداره کل آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا مالک اشرفی افزود: با هدف اعلام هم‌بستگی دانش آموزان و جامعه فرهنگیان استان با مردم مظلوم فلسطین، مسابقه استانی «ای قدس، صبح نزدیک است» در فضای مجازی ویژه همکاران پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی و دانش‌آموزان تمام مقاطع برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این پویش فرهنگی مسابقه‌ای با محوریت روز قدس و اعلام هم‌بستگی با مردم مظلوم فلسطین است که در محورهای شعارنویسی (کارت پستال الکترونیک)، پوستر و موشن‌گرافی ویژه دانش‌آموزان تمام مقاطع و همکاران فرهنگی برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: هدف از این کار این است که در شرایط کنونی که امکان برگزاری راهپیمایی مردمی به روال هر سال مهیا نشده است، با شعارنویسی و طراحی پوستر ضمن حمایت از مقاومت مردم فلسطین بتوانیم در بستر فضای مجازی پویش‌های رهایی قدس را راه‌اندازی کنیم.

مالک اشرفی افزود: مهلت ارسال آثار در این پویش تا ۶خرداد۹۹ است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در پیام‌رسان‌های داخلی به ادمین کانال‌های معاونت پرورشی به نشانی mp_khr@ بفرستند.

هم اکنون استان خراسان رضوی بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز و حدود ۹۰ هزار فرهنگی دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.