دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود
سرخط خبرها

پیش‌دبستانی‌ها امسال سنجش ندارند/ سنجش کلاس اولی‌ها در ۱۱۰ پایگاه

  • کد خبر: ۲۷۵۰۹
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
پیش‌دبستانی‌ها امسال سنجش ندارند/ سنجش کلاس اولی‌ها در ۱۱۰ پایگاه
امسال پیش‌دبستانی‌ها از فرایند سنجش حذف شده‌اند و این فرایند از مهرماه به بعد شروع خواهد شد.
طنین همتی/ شهرآرانیوز، رئیس آموزش‌و‌پرورش استثنایی خراسان رضوی، مهدی قاسمی‌پور با اعلام این خبر گفت: سنجش دانش‌آموزان بدو ورود، یعنی کسانی که کلاس اول را می‌خواهند شروع کنند، از اول مردادماه در ۱۱۰ پایگاه سنجش در خراسان رضوی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد پایگاه‌ها در سال گذشته ۶۸ پایگاه بوده است، یادآور شد: در سال گذشته ۳ نوع پایگاه داشتیم؛ الف (پذیرش ۴۰ نفر در روز)، ب (پذیرش ۲۰ نفر در روز) و ج (پذیرش ۱۳ نفر در روز). اما امسال به دلیل بحث فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فقط پایگاه‌های سنجش نوع «ب» را داریم که تنها ۲۰ نفر پذیرش دارند.

وی گفت: نوبت‌گیری الکترونیکی برای دانش‌آموزان اول ابتدایی از طریق سامانه انجام می‌شود و از نیمه دوم تیرماه نوبت‌دهی الکترونیکی آن‌ها شروع خواهد شد. در سامانه نیز زمان دقیق حضور خانواده‌ها در پایگاه‌ها اعلام می‌شود تا از ازدحام دانش‌آموزان و والدین در پایگاه‌ها جلوگیری شود و مغایر پروتکل‌های بهداشتی نباشد.

قاسمی‌پور در ادامه گفت: امسال زمان ما نسبت به پارسال کوتاه‌تر شده است، یعنی باید در ۲ ماه طرح سنجش به پایان برسد. این مسئله نیازمند همت جمعی مدیران آموزش‌وپرورش نواحی و مناطق استان است که با در اختیار گذاشتن پایگاه‌ها و مدارس و ضدعفونی‌کردن آن‌ها نهایت همکاری را داشته باشند.

این مقام مسئول  تأکید کرد: از خانواده‌هایی که فرزند سال اولی دارند، درخواست می‌کنیم حتما برای انجام مراحل پیش‌ثبت‌نام به مدارس مدنظرشان مراجعه کنند. مدارس نیز موظف‌اند آن‌ها را در پایگاه سنجش ثبت‌نام کنند تا در مرحله بعد زمان و مکان پایگاه سنجش به خانواده‌ها اعلام شود.

وی افزود: خانواده‌ها حتما ثبت‌نام را جدی بگیرند و اطلاعات فردی کامل برای ثبت در سامانه در اختیار مدارس بگذرانند، زیرا این اطلاعات بعدا در اختیار ستاد مناسب‌سازی استان قرار می‌گیرد. مدارس هم نوبت‌گیری‌های الکترونیکی دانش‌آموزان بدو ورود به دبستان را در اسرع وقت انجام دهند.

رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: برای افرادی که در سالیان گذشته از سنجش جاماندند، امسال یک گزینه به‌نام «جامانده از سنجش» از سوی معاونان اجرایی مدارس باید تأیید شود تا این دانش‌آموزان هم به پایگاه‌های سنجش معرفی شوند. امسال باید این افراد حتما در طرح سنجش شرکت کنند تا بتوانند شناسنامه سلامت دریافت کنند.

قاسمی پور ادامه داد: خانواده‌ها بعد اینکه به پایگاه‌ها مراجعه کردند، حتما به مراکز بهداشت نیز برای تکمیل فرایند ثبت‌نام مراجعه کنند تا مواردی مثل واکسن، قد و وزن دانش‌آموزان بررسی شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->