آدرس محل‌های برگزاری احیای شب‌های قدر در مشهد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| سیاه پوش شدن حرم مطهر رضوی همزمان با ایام شهادت امیرالمومنین(ع) اعمال شب ۱۹ ماه مبارک رمضان + ادعیه و نماز میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران علوی در شب‌های قدر اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد ویدئو | ضیافتی امام رضایی در کنار خادمان امنیت مردم ویدئو | حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌اولی‌ها مراسم شب‌های قدر ویژه ناشنوایان و کم شنوایان در حرم مطهر رضوی جزئیات مراسم احیا شب نوزدهم ماه رمضان در حرم مطهر رضوی ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی ارسال شد توزیع غذای گرم افطاری در حاشیه شهر مشهد توسط آستان قدس رضوی پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲، ۲۵ درصد رشد داشت. جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست  زائران حرم امام رضا (ع) در شب میلاد کریم اهل بیت (ع) میهمان بزرگترین سفره اکرام رضوی شدند
سرخط خبرها

پیام تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت روز جهانی قدس

  • کد خبر: ۲۷۶۱۰
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
پیام تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت روز جهانی قدس
حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت، نسل جوان امروز فلسطین را از نسل‌های قبل از خود بیدارتر و هوشیارتر و برای استیفای حقوقش مصمم‌تر دانست.
به گزارش شهرآرانیوز، متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی به مناسبت روز جهانی قدس به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
۴۱ سال پس از ابتکار تاریخی امام بزرگوارمان در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌نام نامیِ قدس شریف، آرمان حمایت از مظلومان به‌ویژه مظلومان فلسطین همچنان زنده و پرطراوت است.

روز قدس امسال البته با یک حسرت نیز همراه است و آن جای خالی فرمانده رشید سپاه قدس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است؛ هم‌ او که در آخرین مکتوباتش خطاب به مجاهدان فلسطینی نوشت: «فجر پیروزی به یاری پروردگار نزدیک خواهد بود زنگ مرگ صهیونیست‌های متجاوز به صدا درآمده است. امیدواریم که خداوند به ما توفیق حضور در کنار شما را بدهد و ما را به آرزویمان در شهادت در راه فلسطین برساند.»

حاج قاسم به آرزوی شهادت در این راه نورانی رسید و به توفیق الهی تحقق آرزوی دیگر او یعنی آزادی قدس شریف نیز نزدیک خواهد بود.

بر خلاف میل مستکبران و سازشگران، نسل جوان امروز فلسطین از نسل‌های قبل از خود بیدارتر و هوشیارتر و برای استیفای حقوقش مصمم‌تر است.

ناامن کردن کرانه باختری برای اشغالگران، مقاومت در مقابل طرح ننگین و حماقت‌آمیز معامله قرن و از همه شوق‌انگیزتر ایستادگی جانانه جوانان فلسطینی در غزه، دژ فعال مقاومت با وجود محاصره چندین ساله زمینی، هوایی و دریایی و اِعمال شکنجه دائمی علیه مردم به جرم نفروختن خاک و غیرت و شرافتشان، نمونه‌هایی آشکار از این عزم راسخ و بیداری اسلامی و نویدبخش آینده‌ای روشن و دست‌یافتنی است. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «آرمان مقدس آزادی قدس شریف و مبارزه با اشغالگران ستمگر و غاصب همواره دستور کار جوانان مؤمن و انقلابی خواهد بود.
اینک در آستانه روز جهانی قدس و در شرایط شیوع بیماری کرونا تمام ملت‌های آزاده جهان و خصوصا ملت غیور ایران اسلامی با گرامیداشت یاد بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران و شهدای جبهه مقاومت به خصوص سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و شهدای جبهه مقاومت در روز جهانی قدس به سخنان، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گوش جان خواهیم سپرد.»

سنصلی فی القدس بحول الله و توفیقه. انهم یرونه بعیداً و نریه قریباً.

احمد مروی
تولیت آستان قدس رضوی
 
منبع: آستان‌نیوز
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->