صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در نظر گرفتن ۳ سایت ویژه ساماندهی انبار‌های ضایعات سطح شهر مشهد | بهره‌برداری از فاز یک مجتمع فروش پرندگان (۱۸ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۳۴۰۰
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸
شهردار مشهد مقدس و جمعی از مدیران شهری از از بازار پرندگان زینتی و محل احداث مجتمع ساماندهی انبار‌های جمع‌آوری ضایعات در بولوار شاهنامه بازدید کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در بازدید مدیران شهری از بازار پرندگان زینتی و محل احداث مجتمع ساماندهی انبار‌های جمع‌آوری ضایعات در بولوار شاهنامه اظهار داشت: یکی از مشکلات شهری، بحث مشاغل مزاحم است و مشاغل مزاحم در بخش‌های مختلفی تعریف و باید نسبت به این موضوع اقدامات ویژه انجام داد.

شهردار مشهدمقدس خاطرنشان کرد: یکی از مشاغلی که برای شهر و به لحاظ محیط زیستی و بهداشتی مشکلات زیادی ایجاد می‌کند، بحث فروش پرندگان است و بر همین مبنا و با هدف ساماندهی و پس از بررسی مشکلات این مشاغل، فاز یک مجتمع پرنده‌فروشان با ۷۰ واحد در حال بهره‌برداری است و ۷۰ پرنده فروش که جزو سهامداران این مجموعه هستند، در این مکان مستقر و با ساماندهی این مشاغل بخش اعظمی از مشکلات حل می‌شود. 

وی افزود: یکی دیگر از معضلات شهری، بحث انبار ضایعات است که در مناطق مسکونی نیز به صورت پراکنده فعالیت دارند؛ وجود این انبار‌ها در سطح شهر، مشکلات زیست محیطی و آلودگی صوتی ایجاد کرده و گا‌ها تخلفاتی نیز صورت می‌گیرد.

قلندرشریف ادامه داد: به منظور ساماندهی این انبارها، سه سایت مناسب در نظر گرفته شده؛ یکی از این سایت‌های ۲۱ هکتاری در بولوار شاهنامه واقع شده و قطعه‌بندی‌های آن انجام و در حال صدور مجوز است.

شهردار مشهدمقدس گفت: در محدوده شترک و محله مهدی‌آباد منطقه۵،  نیز دو سایت جمعا ۳۶ هکتاری دیگری هستند که به ساماندهی این کار اختصاص داده شده؛ هدف از این اقدام، ساماندهی انبار‌های ضایعات سطح شهر بوده و افرادی که می‌خواهند به صورت قانونی در این حوزه فعالیت کنند؛ باید سریعا به این مکان‌ها منتقل و با انبار‌های ضایعاتی غیرمجاز نیز مطابق قانون و براساس قانون پلمب می‌شوند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.