صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

به مناسبت هفته بهزیستی:

مانور سراسری اورژانس اجتماعی برگزار شد

  • کد خبر: ۳۴۱۸۴
  • ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
به مناسبت هفته بهزیستی مانور اورژانس اجتماعی هم‌زمان با سراسر کشور در خراسان رضوی برگزار شد.
به گزارش شهرآرانیوز، غلامحسین حقدادی، معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، در حاشیه برگزاری مانور اورژانس اجتماعی که در محل اداره بهزیستی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: اورژانس اجتماعی با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در ۴ فعالیت خط ۱۲۳، خدمات سیار، مرکز مداخله در بحران و پایگاه خدمات اجتماعی به گروه‌های هدف خدمات ارائه می‌کند.


وی افزود گروه هدف اورژانس اجتماعی شامل این افراد است: کودکان آزاردیده، همسران آزاردیده، زنان و دختران در معرض آسیب، کودکان کار و خیابان، افراد فراری از منزل و افرادی که اقدام به خودکشی کرده‌اند.
حقدادی تصریح کرد: باتوجه‌به لزوم آشنایی مردم با اورژانس اجتماعی و وظایف آن، مانور خودرو‌های اورژانس اجتماعی و مصادف با چهلمین سالگرد تأسیس سازمان بهزیستی هم‌زمان با سراسر کشور در خراسان رضوی برگزار شد.


وی بیان کرد: هدف اصلی از این مانور آشنا یی مردم با خودرو‌های خدمات سیار و پوشش کارکنان و وظایف آن‌هاست. معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی اظهار کرد: در چند ماه گذشته باتوجه‌به افزایش تماس‌ها با خط ۱۲۳ تعداد تماس‌های غیرمرتبط نیز افزایش یافته که نشان‌دهنده ناآشنایی کامل مردم با وظایف اورژانس است؛ بنابراین برگزاری مانور می‌تواند گامی مؤثر برای آشنایی مردم با وظایف اورژانس باشد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.