خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی
سرخط خبرها

برنامه های گرامیداشت هفته بهزیستی در خراسان رضوی اعلام شد

  • کد خبر: ۱۱۵۷۰۱
  • ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
برنامه های گرامیداشت هفته بهزیستی در خراسان رضوی اعلام شد
دبیر ستاد گرامیداشت هفته بهزیستی خراسان رضوی، برنامه‌های این اداره کل را تشریح کرد.

علی صمدی جوان | شهرآرانیوز؛ همزمان با فرا رسیدن هفته بهزیستی، مدیر روابط عمومی و دبیر ستاد گرامیداشت هفته بهزیستی در خراسان رضوی به برنامه های گوناگون و متنوع با هدف‌گذاری ارتقای خدمات برای مددجویان و جامعه هدف اشاره کرد.

مجید اسلامی گفت: بخشی از پروژه‌های اجتماعی، توانبخشی و عمرانی در شهرستان‌های استان و تعدادی از آنها در مشهد به بهره‌برداری می‌رسند.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین طرح‌های بهزیستی در زمینه‌ی اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی، ایجاد پورتال و پایگاه اطلاع‌رسانی بهزیستی استان است که با رویکرد جدید شفاف‌سازی، گسترش گردش آزاد اطلاعات، محتوای تخصصی بروز شونده و امکانات تازه برای مخاطبان، رونمایی می‌شود.

وی افزود: آغاز به کار ۱۰ مرکز شبانه‌روزی و روزانه خدماتی و تخصصی، رونمایی از دستگاه تست تعادل داینامیک ویژه افراد دارای معلولیت، تعدادی از پروژه‌های اشتغال‌زایی و آغاز به کار مراکز ترک اعتیاد و همچنین، دو طرح مشارکت اجتماعی در قسمت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، از جمله طرح‌هایی است که در این هفته مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

اسلامی یادآور شد: همچنین مدیر کل بهزیستی در نماز جمعه‌ای که در جمعه ۲۴ تیرماه برگزار می‌گردد سخنرانی می‌کند و روز ۲۵ تیرماه، پذیرای اصحاب رسانه می‌باشد تا به سؤالات نمایندگان رسانه‌ها در مورد فعالیت‌های بهزیستی، پاسخ دهد.

به گفته‌ این مسئول، همچنین ۱۴۸ واحد مسکونی مددجویان در پروژه‌ی مشارکتی آستان قدس رضوی با محوریت مسکن مددجویان سادات، در این هفته مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی نشست خبری رؤسای بهزیستی شهرستان‌ها، دیدار با خانواده‌های مددجویان و برپایی میز خدمت در محل نماز جمعه و مراکز تجمع عمومی، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این هفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->