صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حضور مسئولین در ورزشگاه زمانی رنگ و بوی ناراحت‌کننده به خود می‌گیرد که بدانیم آقایان در سالی که گذشت حتی یک بار به خود زحمت حضور در ورزشگاه و رختکن نماینده خراسان را ندادند.
به گزارش شهرآرانیوز، در مسابقه فینال جام حذفی بین استقلال و تراکتور در ورزشگاه امام رضا (ع) شاهد حضور مسئولان استانی بودیم!

عصر پنجشنبه دیدار فینال جام حذفی میان استقلال تهران و تراکتور تبریز در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد و در نهایت این تراکتور بود که توانست قهرمان رقابت‌ها شود. نکته عجیب و البته دردناکی که این دیدار برای فوتبال خراسان داشت، حضور برخی از مسئولان شهری و استانی در ورزشگاه بود.
 
حضور برخی افراد دارای مسئولیت، به تنهایی در ورزشگاه عجیب نیست، اما داستان زمانی رنگ و بوی ناراحت‌کننده به خود می‌گیرد که بدانیم آقایان حتی یک بار در کل سالی که گذشت به خود زحمت حضور در ورزشگاه و رختکن نماینده خراسان را به خود ندادند!

شهرخودرو خراسان تنها نماینده استان در رقابت‌های لیگ برتر امسال سالی به کل متفاوت را پشت سر گذاشت. آن‌ها باید در پلی‌آف با رقبای متمول بحرینی و قطری می‌جنگیدند تا در صورت پیروزی، برای نخستین بار در تاریخ فوتبال خراسان، تیمی مشهدی به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برسد.

شهرخودرویی‌ها گرچه موفق شدند الرفاع بحرین و السیلیه قطر را در شرایطی در زمین بی طرف شکست دهند که اجماع عجیبی علیه تیم‌های ایرانی در AFC شکل گرفته‌بود تا از حق میزبانی محروممان کنند، اما با وجود چنین شرایط خاص و منحصربه‌فردی، باز هم در کل ۱۶ باری که این تیم در مشهد به میدان رفت (۱ بازی در جام حذفی و ۱۵ بازی در لیگ برتر) حتی یک بار استاندار یا نمایندگان مجلس به ورزشگاه امام رضا (ع) نیامدند!

این بی‌توجهی عجیب و مستمر را کافی ست در کنار حضور تمام‌قد استاندار، برخی نمایندگان مجلس و ... در روز فینال جام حذفی بین تراکتور و استقلال بگذاریم تا متوجه شویم، مسئولان به فوتبال علاقه‌مند هستند، اما نه تیم مشهدی و خراسانی!

واکنش شهرخودرویی‌ها| استوری‌های پرغصه

جواد طاری‌بخش، مدیر رسانه‌ای باشگاه شهرخودرو از جمله افرادی بود که به این حجم از بی‌توجهی مسئولان به تنها نماینده استان‌شان واکنش نشان داد. او در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «آقایان قاضی‌زاده نمایندگان محترم مردم مشهد و سرخس و فریمان در مجلس، آقای رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در طول سال گذشته حتی یک بار هم برای تماشای دیدار نماینده استانشون در لیگ برتر و حداقل شنیدن دغدغه‌های این تیم (شهرخودرو) یا حمایت از تیم شهرشون پا به ورزشگاه امام رضا (ع) نگذاشتند، اما امروز برای تماشای دیدار دو تیم دیگر (یکی از تهران و یکی از تبریز) خیلی پرجنب و جوش بودند و البته خودجوش به ورزشگاه آمدند! به هر حال بهشون خسته نباشید میگیم و احتمالا باید بابت باخت تیم محبوبشون هم بهشون دلگرمی بدیم!»


حسین بادامکی، مدیر تیم شهرخودرو و پیشکسوت باسابقه فوتبال ایران نیز که سابقه پوشیدن لباس تیم‌های ابومسلم، پرسپولیس، ملوان، صبا، پدیده و سیاهجامگان را در کارنامه دارد، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «با توجه به فیلما و عکسایی که از بازی دیروز در استادیوم امام رضا در فضای مجازی پخش شده فکر کنم دوستان و عزیزانی که خیلی وقت بود نرفته بودن استادیوم، فرصت پیدا کردن و رفتن بازی تیم‌های مورد علاقه شونو دیدن و به جام هم از نزدیک تماشا کردن و عکساشونم گرفتن. امیدوارم واسه بازیای تیم شهرشونم واسه دلخوشی هم که شده یه بار برن استادیوم!»
 


آغاز کمپین دل‌نوشته!

هواداران شهرخودرو در فضای مجازی هم از این موضوع به شدت رنجیده خاطر شدند و از مسئولان گلایه کردند. برخی از آن‌ها نوشتند شهرخودرو در سال‌های اخیر بار‌ها فریاد زده که حتی یک زمین تمرین مناسب هم در کلانشهر مشهد وجود ندارد، اما مسئولان به جز وعده و وعید بی‌فایده چه کردند؟ چطور ممکن است برای شهرخودرو هیچکس وقت ندارد، اما نوبت به آبی و قرمز پایتخت که می‌رسد همه به صف می‌شوند؟

هوادار دیگری نوشته: «ما عادت داریم که در شهر و استان خودمان هم غریب باشیم. باید بپذیریم به زعم مسئولان، تیم شهرخودرو اصلا متعلق به مشهد و خراسان رضوی نیست وگرنه این حجم از بی توجهی ممکن نیست. مگر ممکن است که این همه تبعیض اتفاقی باشد؟ شهرخودرو مگر بد نتیجه گرفته یا مایه سرشکستگی بوده که آقایان هیچ کاری برای کمک به تیم و مالکش نمی‌کنند؟»

حالا باید منتظر واکنش مسئولان استانی به انتقادات باشیم. انتقاداتی که بیراه هم نبود.
 
منبع: مشهدفوری
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.