نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه
سرخط خبرها

هاراگیری به‌سبک استقلال!

  • کد خبر: ۴۱۷۶۴
  • ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
هاراگیری به‌سبک استقلال!
وضعیت قرمز اردوگاه استقلال طاقت هواداران این تیم را طاق کرد. بازگشت پرحاشیه آبی‌ها به تهران که به درگیری‌های فیزیکی بازیکنان و هواداران ختم شد، نقطه شروع بحرانی بود که مدیریت و کادرفنی این تیم برای خودشان ساخته بودند.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ باشگاه استقلال این روز‌ها وضعیت پیچیده‌ای دارد. آبی‌پوشان که ۲ نایب‌قهرمانی را امسال در کارنامه خود ثبت کردند بسیار امیدوار بودند که از مشهد حداقل یک جام را به ویترین باشگاهشان اضافه کنند که تراکتوری‌ها مانع این اتفاق شدند. بازگشت پرحاشیه آبی‌ها به تهران که به درگیری‌های فیزیکی بازیکنان و هواداران ختم شد، نقطه شروع بحرانی بود که مدیریت و کادرفنی این تیم برای خودشان ساخته بودند. روز جمعه درحالی‌که قرار بود آبی‌پوشان برای ریکاوری و انجام تست‌های کرونا برای بازی‌های لیگ قهرمانان حاضر شوند، فقط چند بازیکن از تیم امید‌های استقلال بودند که در زمین تمرین حاضر شدند. درحالی‌که همه منتظر بودند بازیکنان اصلی استقلال برای انجام تست‌های کرونا به تمرین بروند، بازهم خبری از ستاره‌ها و بزرگان این تیم نبود.


تجمع هواداران آبی‌پوش مقابل باشگاه استقلال

از صبح دیروز، عده‌ای از هواداران استقلال در اعتراض به شرایط نابسامان این تیم، مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند. این هواداران که شعار‌هایی را علیه وزیر ورزش و مسئولان استقلال سرداده بودند، بعداز صحبت با سعادتمند، مدیرعامل باشگاه، نیز آرام نشدند و به اعتراض خود ادامه دادند. حتی ورود مأموران انتظامی نیز فایده نداشت و اگرچه بعضی‌از آن‌ها متفرق شدند، اعتراض‌ها همچنان ادامه پیدا کرد تا اینکه مدیران باشگاه تصمیم گرفتند تعدادی از معترضان را به داخل ساختمان باشگاه ببرند و با آ‌ن‌ها به صحبت بنشینند. این عده اندک به نمایندگی از سایر هواداران با برخی مسئولان در داخل ساختمان باشگاه استقلال گفتگو کردند و بیرون آمدند. در ادامه، بازهم اعتراض‌ها وجود داشت و بعداز ساعتی، غائله ختم‌به‌خیر شد.


سعادتمند: به کریمی بگویید بماند!

مدیرعامل باشگاه استقلال که در جمع هواداران این تیم گرفتار شده بود، به وضعیت به‌وجودآمده واکنش نشان داد و گفت: من بالاترین رقم قرارداد‌های ایران را به علی کریمی می‌دهم و شما بگویید که بماند!
مدیرعامل استقلال در بخش دیگری عنوان کرد: تلاش ما این است که اکثر بازیکنان را نگه داریم. فردا هم سه‌چهار بازیکن جدید به جمع ما اضافه می‌شوند. سال گذشته، ۱۷ بازیکن از استقلال جدا شدند، اما امسال شاید یک علی کریمی برود.

در ادامه، هواداران خواسته‌های خود از سعادتمند را درباره انتخاب سرمربی جدید مطرح کردند. مدیرعامل استقلال هم درحالی‌که می‌خواست جمع هواداران را ترک کند، به مأموران نیروی انتظامی حاضر در محل اعلام کرد «این هواداران همه عزیز ما هستند».


جلسه مهم هیئت‌مدیره استقلال لغو شد

جلسه هیئت‌مدیره باشگاه استقلال دیروز برگزار نشد. بااینکه قرار بود اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال عصر دیروز جلسه‌ای را تشکیل بدهند و درباره اتفاقات مهم این روز‌های این تیم به بحث و تبادل‌نظر بپردازند، در اقدامی ناگهانی این جلسه لغو شد. این درحالی است که هواداران استقلال منتظر تصمیمات مدیران باشگاه درباره وضعیت کادرفنی و روند جذب و تمدید قرارداد بازیکنان هستند و از شرایط رضایت ندارند.
 
ازسوی‌دیگر، روز گذشته تعداد زیادی از هواداران مقابل باشگاه تجمع کردند و خواهان تعیین تکلیف نیمکت آبی‌ها شدند و سعادتمند به آن‌ها وعده داد در جلسه امروز (شنبه) تصمیمات مهمی گرفته می‌شود. حالا، اما در اقدامی عجیب، جلسه هیئت‌مدیره آبی‌ها لغو شده و مشخص نیست چه تصمیمی درباره آینده این تیم در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا گرفته خواهد شد. مدیران استقلال اعلام کردند که فردا (یکشنبه) جلسه هیئت‌مدیره را تشکیل خواهند داد.


استقلال تمرین‌دهنده ندارد

اعضای تیم استقلال بعداز ۲ روز تعطیلی قرار است از امروز تمرینات خود را برای دیدار با الوحده امارات در کشور قطر آغاز کنند. این اتفاق درحالی رخ خواهد داد که همه اعضای کادر فنی استقلال استعفا کرده‌اند و آبی‌ها هیچ مربی‌ای ندارند. بعد از دیدار استقلال و تراکتور در فینال حذفی، فرهاد مجیدی سرمربی و مجید نامجومطلق، بهزاد غلامپور و صالح مصطفوی دستیاران او، از جمع آبی‌ها خداحافظی کردند و مشخص نیست چه کسی قرار است فردا استقلال را تمرین بدهد. باتوجه به لغو جلسه هیئت‌مدیره، حال باید دید در تمرین امروز استقلال چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و آیا اصلا این تمرین برگزار خواهد شد یا خیر.

آسمان استقلال در‌حالی این روز‌ها ابری است که عامل تمام اتفاقات رخ‌داده از داخل خود باشگاه رقم خورده است. تصمیمات اشتباه مدیریتی و رفتار‌های کنترل‌نشده فرهاد مجیدی که می‌توانست با کمی سیاست تیم را کنترل کند، راه را به جایی برد که حالا نه وضعیت فنی تیم مشخص است و نه وضعیت مدیریتی.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->