پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی
سرخط خبرها

سرلک برای پرسپولیسی‌شدن باید خودش رضایت‌نامه بگیرد

  • کد خبر: ۴۱۵۵۶
  • ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
سرلک برای پرسپولیسی‌شدن باید خودش رضایت‌نامه بگیرد
بازیکن شهرخودرو برای پرسپولیسی‌شدن خودش باید رضایت‌نامه بگیرد.
گروه ورزش/ شهرآرانیوز، میلاد سرلک پس از مذاکراتی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام داد در نهایت برای پیوستن به مدت دو سال به این تیم به توافق رسید، اما به احتمال فراوان فردا قرارداد خود را امضا خواهد کرد.

این بازیکن باید ابتدا رضایت‌نامه خود را از باشگاه شهرخودرو بگیرد و گفته می‌شود برای دریافت رضایت‌نامه رقمی در حدود ۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده سرلک خودش باید رضایت‌نامه را از باشگاه شهرخودرو بگیرد و این باشگاه اقدامی در‌این‌باره نخواهد کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->