خطیبی جدید‌ترین گزینه‌ استقلال

  • کد خبر: ۴۱۷۳۰
  • ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
خطیبی جدید‌ترین گزینه‌ استقلال
رسول خطیبی به جمع گزینه‌های مربی‌گری استقلال اضافه شده‌است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، درحالی که باشگاه استقلال با گزینه‌های متعدد برای پذیرش مربیگری این تیم برای بازی‌های باقی مانده در لیگ قهرمانان آسیا رایزنی‌هایی انجام داده نامی به گوش می‌خورد که شاید برای برخی استقلالی‌ها غریب باشد.
 
رسول خطیبی گزینه‌ای است که به عنوان مربی موقت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا از او یاد می‌شود. خطیبی اکنون به عنوان مربی تیم آلومینیوم اراک مشغول به فعالیت است و از آنجا که شرط مسئولان باشگاه استقلال نشستن روی نیمکت این تیم فقط برای بازی‌های آسیایی است خطیبی گزینه‌ای مناسب به نظر می‌رسد که این مربی نیز با درخواست سران باشگاه استقلال به شرط حضور در بازی‌های آسیایی و سپس کناره گیری از سمت خود موافقت کرده است.
 
با توجه به اینکه در تازه‌ترین رایزنی‌ها استراماچونی به مدیران استقلال گفته حاضر نیست برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به ایران بیاید، حضور مربی موقت تنها راه چاره است. البته محمود فکری و جواد نکونام نیز گزینه بودند که حاضر به پذیرش مربیگری موقت استقلال نشده‌اند وبه باشگاه استقلال گفته‌اند فقط درشرایطی به این تیم می‌آیند که سرمربی قطعی باشند.
 
دراین شرایط ظاهرا رسول خطیبی گزینه مطلوب تری است تا هدایت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را در دست بگیرد. به هرحال این سرگیجه شاید درروز‌های آتی به پایان برسد و استقلال سرمربی‌اش را بشناسد. مهدی پاشازاده هم در بین گزینه‌های جدید استقلال برای مربیگری موقت قرار دارد و حتی صحبت از فراز کمالوند هم شده است. استقلال از ظهر یکشنبه باید تمریناتش را آغاز کند وهنوز مشخص نیست چه کسی مربی شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->