صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قانونی تصویب شده که اجازه نمی‌دهد مربیان خارجی به ایران بازگردند هرچند که این قانون به شدت با انتقاد کارشناسان فیفا هم مواجه شده و حتی ممکن است محرومیت‌هایی هم به همراه داشته باشد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، حضور استراماچونی، اما عمیقا از لحاظ مالی به سود فوتبال ایران است چراکه باشگاه استقلال به هرشکل باید دستمزد عقب افتاده این مربی را پرداخت کند و چه تصمیمی بهتر ازاینکه استراماچونی پول خود را در ازای کار در فوتبال ایران بگیرد.
 
باشگاه استقلال که هزینه‌های نیامدن استراماچونی را می‌داند به همین دلیل رایزنی با مجلس و سازمان بازرسی کل کشور را آغاز کرده و در حال رایزنی است تا فدارسیون فوتبال نیز درنهایت برای ماجرای استراماچونی استثنا قائل شده و اجازه دهد این مربی به ایران بازگردد.
 
تردیدی نیست اگر استراماچونی بازگردد به سود منافع ملی خواهد بود و درشرایطی که باشگاه‌ها نیز برای تامین هزینه‌های دلاری خود با مشکلاتی مواجه‌اند حضور استراماچونی اقدامی به صرفه و کاملا عاقلانه است که ظاهرا حضور این مربی در حال تسریع شدن است و بعد از لیگ قهرمانان آسیا شاهد حضور او در استقلال خواهیم بود.
 
به هردلیل اگر استرا نیاید ۲ مربی ایتالیایی، الکساندرنوری و محمود فکری به ترتیب مورد توجه باشگاه استقلال قرار خواهند گرفت.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابراهیم عزتی
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
آقا وقتی آنتن آقای استراماچونی به نفع ملت ماست چرا نمارید .لطفا خواهشم از شما استرا رو برگردانید تشکر میکنم از آقای سعادتمند لطفا قول دادین استراماچونی رو برگردانید تورو به امام رضا قسم برگردانید وجلو ضرر به ملت و مردم ما رو تو این اوضاع کرونا بگیرید لطفا