حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد
سرخط خبرها

پنجره بسته نقل‌و‌انتقالات، هوای این‌روزهای استقلال را خاکستری کرد

  • کد خبر: ۴۲۲۶۹
  • ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
پنجره بسته نقل‌و‌انتقالات، هوای این‌روزهای استقلال را خاکستری کرد
حال استقلال این‌روز‌ها خوب نیست. بعد از شکست در فینال جام حذفی، تیم محبوب آبی‌پوش هوایی خاکستری دارد و ابر‌های سیاه خبر‌های بد که انگار تمامی ندارد، اوضاع این تیم را به‌هم ریخته است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا و در‌حالی‌که فردا این تیم عازم قطر است، استقلال در یکی از بدترین دوران خود به سر می‌برد. تکلیف سر‌مربی تیم مشخص نیست، به غیر از رشید مظاهری فعلا هیچ بازیکنی به‌طور‌رسمی به استقلال نیامده و از همه بدتر اینکه آبی‌ها از پنجره نقل‌و‌انتقالات نیز محروم شده‌اند و شاید همین مظاهری را هم نتوانند با خود به آسیا ببرند!
 
استقلال در روز‌های گذشته مذاکرات سختی با محمد‌حسین مرادمند، سعید واسعی و رشید مظاهری داشت که غیر از این آخری، ۲ نفر دیگر همچنان وضعیت نامعلومی دارند و با اینکه گفته می‌شود به استقلال پیوسته‌اند، اما هنوز مسئله رضایت‌نامه آن‌ها نامشخص است. همه این‌ها در‌حالی است که روند مذاکرات با بازیکنان فعلی استقلال برای تمدید قرارداد هم چندان خوش پیش نمی‌رود؛ نشان به این نشان که دیروز استقلال با ۱۵ بازیکن تمرین کرد که ۷ نفر از آن‌ها بازیکنان امید و جوانان بودند!


نامجو‌مطلق عصای دست استقلال

درحالی‌که استقلال با بسیاری از بازیکنان اصلی خود تمدید نکرده و تکلیف بازیکنان جدید هم نامشخص است، وضعیت سر‌مربی تیم هم مشخص نیست. بعد از استعفای فرهاد مجیدی، مجید نامجو‌مطلق با اصرار باشگاه از روز دوشنبه در تمرینات این تیم حاضر شد و دیروز بهزاد غلامپور و صالح مصطفوی را هم با خود آورد تا دست‌تن‌ها نباشد. او همچنین شاهین صمدیان را به کادر فنی خودش اضافه کرده است تا نیمکت اورژانسی استقلال در فاصله ۴۸ ساعت تا پرواز به قطر، شکل بگیرد. این‌همه در‌حالی است که مطلق به‌هیچ‌وجه از شرایط تیم راضی نیست و باشگاه را تهدید کرده که اگر با بازیکنان فعلی تمدید نکند، همراه با تیم به قطر نخواهد رفت.
 
سر‌مربی فعلی استقلال که گویی از خیرِ داشتن بازیکنان جدید گذشته و به ماندن بازیکنان موجود راضی شده است، دیروز در حاشیه تمرین استقلال بار دیگر خواسته خود را مطرح کرد و گفت: امیدوار بودیم در این وضعیت سخت از بازیکنان جدید استفاده کنیم که متأسفانه این امکان به‌دلیل بسته‌شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات استقلال وجود ندارد. این اتفاق وضعیت استقلال را سخت‌تر خواهد کرد. ما با این وضعیت باید در آسیا مقابل تیم‌های ثروتمندی قرار بگیریم که تا دندان مسلح هستند و با این شرایط، رقابت بسیار سخت خواهد شد.
 
با‌این حال دست‌کم انتظار من از مسئولان استقلال این است که بازیکنان فصل گذشته را حفظ کنند، نه اینکه نفر به نفر شاهد جدایی بازیکنان باشیم. وی افزود: ما زمان بسیار کمی در اختیار داریم، اما متأسفانه اوضاع خوب نیست. ما به‌خاطر استقلال خطر بزرگی انجام دادیم، ولی اگر قرار باشد حتی یک بازیکن هم جدا شود، کار ما غیرممکن خواهد شد و من نمی‌پذیرم که با این وضعیت کار کنم. من به باشگاه این ضرب‌الاجل را دادم که حتی اگر یک بازیکن هم جدا شود، دیگر نمی‌توانم در استقلال کار کنم و این وضعیت تحمل‌ناپذیر خواهد شد.


سکوت در باشگاه استقلال

درحالی‌که استقلال در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد، از مسئولان این باشگاه خبری نیست و تنها‌کسی که در‌حال‌حاضر جواب‌گوی رسانه‌ها و مردم است، نصر‌ا... عبداللهی است که به‌تازگی برای چندمین‌بار در ۲ دهه اخیر سر‌پرست استقلال شده است. او که جایگزین سعید رمضانی شده، گویا چندان در جریان حجم بحرانی که استقلال تا گردن در آن فرو رفته است، نیست!
 
پیش‌کسوت باشگاه استقلال که سابقه مربیگری در این تیم را نیز دارد، دیروز در گفتگو با فارس درباره وضعیت استقلال گفت: همه در حال انجام‌دادن کار‌ها هستند، هیئت‌مدیره و مدیرعامل در حال تلاش هستند و ان‌شاءا... خبر‌های خوبی برای هواداران داریم. نباید کاری کنیم که مثل سال‌های قبل بازیکنانی بگیرند که به دردشان نخورد و بعدا برایشان مسئله درست شود. سرپرست جدید استقلال با تأکید بر اینکه می‌تواند آرامش را به این تیم برگرداند، درباره اینکه خرید‌های جدید این تیم در آسیا بازی می‌کنند یا خیر، گفت: فهرست ارسالی بیشتر بازیکنان قبلی است؛ ولی در حال تلاش هستند و صحبت می‌کنند تا مشکل حل شود!


استقلال دیگر عجله‌ای ندارد!

با اتفاقاتی که افتاده است، می‌توان گفت باشگاه استقلال دیگر عجله‌ای برای جذب بازیکنان جدید ندارد. مسئولان استقلال تا روز دوشنبه فرصت داشتند فهرست آسیایی خود را تغییر دهند و بازیکنان جدید را اضافه کنند، اما با توجه به بسته‌بودن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی این باشگاه به‌دلیل بدهی به وینفرد شفر، این مسئله منتفی شد؛ موضوعی که طبق نامه فیفا در تاریخ ۲۵ مردادماه، مسئولان استقلال از آن اطلاع داشتند و ظاهرا می‌دانستند که، چون پولی برای پرداخت بدهی شفر ندارند، عجله‌ای برای مذاکره و توافق با بازیکنان جدید ندارند.
 
آن‌ها احتمالا امروز و فردا، هم‌و‌غم خود را برای تمدید با بازیکنان فعلی می‌گذارند و بعد از حضور در لیگ قهرمانان آسیا که احتمالا برای آن‌ها با نتایج خوشایندی همراه نخواهد شد، به ایران برمی‌گردند تا سر فرصت با گزینه‌هایی که توافق کرده‌اند، قرارداد ببندند. در‌این‌میان البته استقلال باید آماده چند شوک هم باشد و انتظار اینکه برخی از بازیکنانش بعد از لیگ قهرمانان ندای جدایی سر بدهند، زیاد است. یکی از آن‌ها حسینی، دروازه‌بان آبی‌هاست که با پیوستن رشید مظاهری، جایگاه خود را در خطر می‌بیند و گفته می‌شود رفتنش از استقلال حتمی خواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->