ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

موکول شدن جدایی علی کریمی از استقلال به بعد از لیگ قهرمانان آسیا

  • کد خبر: ۴۲۲۱۰
  • ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
موکول شدن جدایی علی کریمی از استقلال به بعد از لیگ قهرمانان آسیا
باشگاه استقلال در تلاش است تا علی کریمی را هر طور شده درتیم فصل بعد حفظ کند وحتی در این راه افرادی را واسطه کرده تا شاید شماره ۶ را در رودربایستی قرار دهد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، همه این اقدامات بدون نتیجه بوده و این بازیکن که با پیشنهاد مناسبی مواجه است عزم رفتن دارد. مدیرعامل باشگاه استقلال در روز‌های اخیر برخی پیشکسوتان را واسطه کرد تا با این بازیکن تماس بگیرند و از او بخواهند یک فصل دیگر در استقلال باشد، حتی از وریا غفوری هم خواست تا از کریمی قول ماندن بگیرد، اما کریمی در محاسبات مالی خود به این نتیجه رسیده که استقلال را لااقل برای یک فصل ترک کند و به قطر برود.
 
کریمی، اما تا پایان لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب استقلال حضور خواهد داشت، اما هیچ بعید نیست که او در روز‌هایی که تیمش در قطر حضور دارد، توافقات نهایی را با باشگاه الخور قطر انجام داده و حتی با استقلال به ایران باز نگردد وهمان جا قراردادش را قطعی کند. پیشنهادی که به کریمی داده شده نزدیک به ۸۰۰ هزار دلار است که رقم قابل توجهی است.
 
او در مذکراتی که با باشگاه استقلال داشت حتی حاضر بود با دریافت ۱۰ میلیارد تومان برای یک فصل قراردادش را تمدید کند، اما سران باشگاه استقلال پاشخ مثبت به پیشنهاد این بازیکن ندادند تا کریمی برای رفتن بیش از همیشه ترغیب شود. احمد سعادتمند که به نظر می‌رسد برای راضی کردن برخی ستاره‌ها با مشکل مواجه است و کسی حرفش را نمی‌خواند در مصاحبه‌ای که مقابل هواداران استقلال درباره کریمی داشت حتی تلاش کرد تا حدی از حربه فشار هواداری نیز استفاده کند، اما این تاکتیک هم جواب نداد و کریمی بدون اینکه پاسخی به درخواست باشگاه استقلال بابت تمدید قرارداد بدهد با آبی‌ها راهی لیگ قهرمانان آسیا می‌شود.
 
به جز او فرشید اسماعیلی نیز با تیم‌های قطری صحبت کرده و بعید نیست که بعد از لیگ قهرمانان آسیا از استقلال جدا شود. البته جدایی او از استقلال احتمال کمتری دارد و آنچه بیش از همه باشگاه استقلال را در برهه کنونی نگران کرده، جدایی کریمی است که بازیکن بی جانشینی می‌نماید. حتی باشگاه استقلال آن قدر‌ها که از رفتن کریمی نگران است از جدایی احتمالی دیاباته و قایدی نگران نیست و جدایی یکی از این دو بازیکن را آن چنان به ضرر خود نمی‌داند، اما کریمی بازیکن بی جانشینی می‌نماید و پرکردن جای خالی او در حالی که گفته می‌شود شاید فرشید اسماعیلی هم از استقلال برود برای استقلال کار ساده‌ای نیست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->