صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عزیزی، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: رزم‌حسینی دارای برنامه است و تجربه‌های خوبی از دوران تصدی استانداری کرمان و خراسان‌رضوی دارد.
امیرعلی‌قاسمی‌مقدم|شهرآرانیوز، ابراهیم عزیزی با اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت از سوی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در سال جهش تولید، وزارت صنعت، معدن و تجارت محوری‌ترین وزارتخانه دولت و متولی امر تولید است و باید تکیه‌گاه سایر دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها برای جهش تولید باشد.

وی افزود: آقای رزم‌حسینی برای این ۱۱ ماهی که می‌خواهد عهده‌دار وزارت صمت باشد، دارای برنامه است و علاوه بر این، تجربه‌های خوبی از دوران تصدی استانداری کرمان و خراسان رضوی دارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: معتعقدم هرکسی که می‌خواهد به عنوان وزیر معرفی شود، اتفاقا باید استانداری را تجربه کرده باشد تا به همه امور اشراف داشته باشد و از این جهت آقای رزم‌حسینی هم دارای تجربه و هم برنامه است.

عزیزی ابراز کرد: فکر می‌کنم با دو ویژگی تجربه و برنامه، امکان رای آوردن آقای رزم‌حسینی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت از مجلس فراهم است و ان‌شاءالله دولت بتواند از ظرفیت‌های تجربی و مدیریتی ایشان بهره‌مند شود و مجلس شورای اسلامی هم حمایت کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظر وی در خصوص وزیر پیشنهادی صمت مثبت است، تصریح کرد: فضای کلی مجلس شورای اسلامی در مواجه با آقای رزم‌حسینی را مثبت ارزیابی می‌کنم.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.