شهر اصفهان در امنیت و آرامش است+فیلم شبکه خبر: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد همه چیز درباره شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) شبکه خبر شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان را تایید کرد + فیلم ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید
سرخط خبرها

حضور رزم حسینی در فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس

  • کد خبر: ۴۴۷۰۰
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
حضور رزم حسینی در فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس
علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی وزارت صنعت معدن و تجارت با حضور در فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی برنامه‌های خود را تشریح کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی یوسفی با تشریح نشست روز یکشنبه فراکسیون انقلاب اسلامی اظهارداشت: جلسات این فراکسیون درباره موضوعات اصلی کشور برگزار می‌شود که در جلسه امروز نیز برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت بررسی شد.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی افزود: این جلسه نیز با حضور اعضای فراکسیون و رزم‌حسینی وزیر پیشنهادی صمت برگزار شد که نمایندگان دغدغه‌های خود در حوزه معیشت که اولویت اول مجلس یازدهم است را مطرح کردند.

وی با اشاره به برخی تأکیدات نمایندگان در حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: نظارت بر بازار، تأمین اقلام اساسی به خصوص در حوزه سبد خانوار، رسیدگی به «وضعیت فروش خودرو و قیمت‌های غیرقانونی» و «عدم اجرای تعهدات خودروسازان»، از مهمترین خواسته‌های نمایندگان از وزارت صمت است.

نیازمند برنامه‌ریزی اساسی برای حمایت از تولیدکنندگان هستیم

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: باید برای حمایت از تولیدکنندگان برنامه‌ریزی اساسی صورت گرفته و تکمیل زنجیره ارزش افزوده؛ یعنی فاصله گرفتن از خام فروشی طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در دستور کار قرار گیرد ضمن اینکه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید بر اساس افق ۱۴۰۴ پیگیری شود.

وی با تأکید بر اهمیت تکمیل زنجیره ارزش افزوده صنعت فولاد، عنوان کرد: معادن کشور به عنوان خوراک و مواد اولیه شرکت‌های فولادی هستند، اما مدیریت مناسبی ندارند و به علت نگاه خاص مدیریتی بسیاری از صنایع وابسته خود از جمله لوازم خانگی را دچار مشکل کرده‌اند.

یوسفی در ادامه با بیان اینکه ۴ سامانه نظارتی در اختیار قانونگذار است که وزارت صمت باید در چارچوب آن‌ها فعالیت کند، ابراز داشت: در این جلسه وزیر پیشنهادی صمت برنامه‌های خود جهت تصدی وزارتخانه را ارائه کرد و تعهد داد بی‌برنامگی در حوزه نظارت بازار را مدیریت کرده و در حوزه تولید برنامه‌ریزی مناسب داشته باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: برخی نمایندگان به سابقه کم رزم‌حسینی در حوزه وزارت صمت اشاره کردند، اما عده دیگری از نمایندگان بر این اعتقاد بودند که سابقه وی در بخش خصوصی و به عنوان یک تولیدکننده می‌تواند به حوزه تولید کمک کند.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فضای جلسه این فراکسیون برای بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، منطقی و کارشناسی و فارغ از نظرات سیاسی بود و صرفا دغدغه‌های نمایندگان مطرح شد.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->