صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

زشت‌ترین مجسمه‌های چهره‌ها

  • کد خبر: ۴۵۹۸۷
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
تصاویری می‌بینید از برخی مجسمه‌هایی که از قهرمانان ملی کشور‌های جهان ساخته شده است؛ برخی از این مجسمه‌ها نسبت به بقیه واقع‌بینانه‌ترند و برخی نیز به‌زعم کارشناسان و البته مردم عادی، وحشتناک و ناهمسان ساخته شده‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز - انسان‌ها قرن‌هاست که برای یادبود و تقدیر از قهرمان‌های ملی خود به خلق مجسمه و یادمان‌های آن‌ها روی آورده‌اند. تندیس‌ها این قدرت را دارند که یک موجود فانی را جاودانه کنند و این اطمینان را می‌دهند که نسل‌های آینده آنچه را باید، به‌خاطر می‌سپارند. در دوران مدرن هم برای شناساندن بسیاری از مشاهیر، ورزشکاران و پاپ‌آیکون‌ها از مجسمه‌ها استفاده شده است که البته گاهی این مجسمه‌ها به‌جای آگاهی‌بخشی بیشتر باعث آزار ببیننده‌ها می‌شوند. در ادامه تصاویری می‌بینید از برخی مجسمه‌هایی که از قهرمانان ملی کشور‌های جهان ساخته شده است؛ برخی از این مجسمه‌ها نسبت به بقیه واقع‌بینانه‌ترند و برخی نیز به‌زعم کارشناسان و البته مردم عادی، وحشتناک و ناهمسان ساخته شده‌اند.


لوئیس سوارز آن قدر‌ها زشت نیست

 

 
سوارز یکی از بهترین بازیکنان جهان به‌شمار می‌رود، به‌طوری‌که بیش از ۴۰۰بار در رقابت‌های باشگاهی و ملی گل‌زنی کرده و در سال۲۰۱۶ بالاتر از لیونل‌مسی و کریستیانو رونالدو بهترین گل‌زن لالیگای اسپانیا شده است. با این حال خالق مجسمه این قهرمان ملی در کشورش نتوانست به هدف اصلی یعنی ساخت تندیسی متناسب با این بازیکن برسد.


این کریستیانو، رونالدو نیست

 

 

شکی نیست که کریستیانو رونالدو یکی از ۲ بازیکن بزرگ جهان است. این بازیکن موزه شخصی خود را در سال۲۰۱۳ در زادگاهش در کشور پرتغال، شهر فونچال، جزیره مادیرا ساخت و اکنون یک مجسمه غول‌پیکر از او در محوطه خارجی این موزه قرار دارد که البته حتی کمترین شباهتی به چهره این بازیکن ندارد و به‌گفته کارشناسان هنر و علاقه‌مندان این بازیکن، مجسمه‌ای مضحک محسوب می‌شود.


دیگو مارادونا؛ اسطوره فوتبال آرژانتین

 

 

ما مطمئن هستیم که مردم خوب منطقه لابوکا واقع در بوینس‌آیرس هنگام ساختن این مجسمه از اسطوره فوتبال آرژانتین منظور خوبی داشتند، اما به‌گمان کارشناسان، این مجسمه می‌تواند کودکان را بترساند. مارادونا اولین بازیکن تاریخ در تاریخ فوتبال بود که ۲ مرتبه رکورد نرخ نقل و انتقالات را در حهان شکست.


استیو جابز و یک مجسمه فاجعه

 

 

باورش سخت است، اما این مجسمه از استیو جابز که سر او را به‌صورت جداگانه روی یک ستون هرمی قرار داده است، در حقیقت برنده مسابقه‌ای برای بزرگداشت بنیانگذار معروف اپل شد. جابز ۲۱ ساله به همراه دوستش استیو وازنیک ۲۶ ساله، شرکت اپل را تاسیس کردند.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.