صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آخرین اخبار از مزایده پرسپولیس| تکلیف فضای رسانه‌ای پرسپولیس بعد از مزایده چه می‌شود؟

  • کد خبر: ۸۱۱۰۰
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
باشگاه پرسپولیس در نظر دارد به شکلی متفاوت فضای مجازی و رسانه‌ای خود را در اختیار کارگزار جدید بگذارد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، تا ساعاتی دیگر قرارداد بین باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز به صورت رسمی اقاله می‌شود تا باشگاه پرسپولیس برای پیدا کردن کارگزار جدید رسما وارد فضای مزایده شود.

بعد از اقاله رسمی، باشگاه پرسپولیس مبلغ ابتدایی را برای شرکت در مزایده اعلام می‌کند تا شرکت های متفاضی پاکت های خود را ارسال کنند.

گفته می‌شود کف مبلغ درخواستی باشگاه پرسپولیس برای شرکت در مزایده ببین ۱۵۰ تا ۱۸۰ میلیارد تومان خواهد بود.

در همین خصوص باشگاه پرسپولیس قصد دارد فقط "فضای تبلیغاتی" رسانه های خود مانند اینستاگرام، سایت، توییتر و ... را در اختیار کارگزار قرار بدهد و دسترسی رسانه ای و خبری به کارگزار جدید نمی دهد. همچنین کل فضای تبلیغاتی باشگاه پرسپولیس به احتمال فراوان در اختیار کارگزار خواهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.