اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

درآمدزایی ۳.۸۰۰.۰۰۰ دلاری پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی!

  • کد خبر: ۸۱۱۶۶
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
درآمدزایی ۳.۸۰۰.۰۰۰ دلاری پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی!
پرسپولیس نزدیک به ۱۰۵‌میلیارد تومان از AFC طلبکار است که بخش اعظمی از این پول به موفقیت این تیم در دو فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا با یحی گل‌محمدی مربوط می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، با پیروزی مقابل استقلال تاجیکستان، پاداش اختصاص‌یافته به پرسپولیس در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بیش از گذشته شد. حالا پرسپولیس علاوه بر ۳ میلیون دلار پاداش فینال آسیا، بیش از ۷۰۰ هزار دلار دیگر از این فصل پاداش طلب دارد. در‌مجموع با صعود و برد سه‌شنبه‌شب گل‌محمدی و شاگردانش مقابل استقلال تاجیکستان، این تیم ۲۶۰‌هزار دلار را به اندوخته‌های ۴۵۰‌هزار‌دلاری قبلی اضافه کرد. پرسپولیس بابت سفر به هند (۱۵۰‌هزار دلار) و عربستان (۷۰‌هزار دلار) هم هزینه سفر می‌گیرد و این را هم باید اضافه کرد.

به‌این‌ترتیب مجموع پاداش‌های آسیایی پرسپولیس در ACL ۲۰۲۱ به بیش از ۸۰۰‌هزار دلار رسیده که در صورت کسر کمک‌هزینه سفر از این مبلغ، باز هم مبلغ زیادی به نظر می‌رسد. پرسپولیس بابت صعود به فینال در فصل قبل نیز ۳‌میلیون دلار پاداش از AFC طلب دارد که طی چند روز اخیر شایعاتی درباره چراغ‌سبز‌هایی برای پرداخت آن در برخی محافل فوتبالی منتشر شده است. گفتنی است پیش از یحیی گل‌محمدی، برانکو نیز یکی دیگر از مربیان پرسپولیس بود که با حضور در فینال آسیا مبلغ شایان‌توجهی را به‌عنوان پاداش به باشگاه تزریق کرد. حال باید منتظر بود و دید درنهایت چه زمانی این مبالغ به دست باشگاه خواهد رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->