کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

دلیل کناره‌گیری سمیعی از پرسپولیس چه بود؟

  • کد خبر: ۷۹۸۳۳
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
دلیل کناره‌گیری سمیعی از پرسپولیس چه بود؟
مدیرعامل مستعفی پرسپولیس برای رفتن از این باشگاه دو دلیل اصلی و مهم داشت.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، روز گذشته بود که جعفر سمیعی با انتشار مصاحبه‌ای رسماً از باشگاه پرسپولیس رفت تا به استعفایی که داده بود عمل کند و حالا مدیران وزارت ورزش سراغ مدیر عامل جدید برای پرسپولیس باشند. آن هم در شرایطی که تا بازی این تیم با استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا زمان زیادی نمانده است.

در همین خصوص شنیده می شود که جعفر سمیعی به دو دلیل اصلی و عمده از سمتش استعفا داد و برای این استعفا پافشاری کرده است.

دلیل اول این است که جعفر سمیعی و باشگاه پرسپولیس برای انتخاب کارگزار جدید به‌دنبال برگزاری مزایده بودند، مزایده ای که قرار بود خود باشگاه پرسپولیس برگزار بکند اما وزارت ورزش به هیچ عنوان زیر بار چنین مسئله ای نرفت تا اولین مخالفت جدی را با سمیعی داشته باشد.

دومین دلیل اما صحبت های چند شب پیش حمید سجادی در بخش گفت و گوی ویژه خبری تلویزیون بود. بعد از اینکه سجادی در آن مصاحبه از استعفای سمیعی به صورت رسمی صحبت کرد. این مسئله باعث ناراحتی مدیرعامل پرسپولیس شد و او احساس کرد که وزیر ورزش با این صحبت عملاً پشتش را خالی کرده است و قرار نیست که پشتیبانش باشد. به خاطر همین برای رفتن از پرسپولیس اصرار کرد و در نهایت این کار را هم انجام داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->