حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

یک استقلالی برنده مزایده پرسپولیس شود چه اتفاقی می‌افتد؟

  • کد خبر: ۸۴۱۳۹
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
یک استقلالی برنده مزایده پرسپولیس شود چه اتفاقی می‌افتد؟
در صورتی که یک هوادار استقلال برای پرسپولیس یا بالعکس در مزایده شرکت کند و بتواند برنده باشد، اما در ادامه با حاشیه‌سازی و خلف وعده تیم را به بحران ببرد، چه اتفاقی خواهدافتاد؟

گروه ورزش/شهرآرانیوز، همانطور که چند روز پیش از طرف باشگاه پرسپولیس اعلام شد مراحل بارگذاری مدارک و اسناد برای برگزاری مزایده کارگزاری پرسپولیس انجام شده و قرار است که در نهایت ۱۰ آبان برنده این مزایده اعلام شود.

اینکه انتخاب کارگزار برای شرکت برنده یا باشگاه پرسپولیس چه منافع و معایبی دارد قبلا در موردش صحبت شده اما مسئله بسیار بزرگ و مهم در این خصوص این است که آیا فکر به حال اهلیت برنده مزایده و البته اصالت پرسپولیسی بودن او شده یا خیر؟

فرض را بر این بگیریم که برنده مزایده کارگزاری پرسپولیس یک شرکت یا یک برند استقلالی باشد، اگر این شخص با وجود انجام تعهدات مالی و حرفه‌ای در طول یک سال حضور در باشگاه پرسپولیس بخواهد حاشیه‌سازی کند یا مثلاً شرایطی را فراهم بیاورد تا بین بازیکنان، هواداران و مدیران درگیری به وجود بیاید چه تدبیری برای حل آن وجود دارد؟

اصلا چه کاری برای اثبات اهلیت برنده مزایده و البته اثبات اصالت و پرسپولیسی بودن او انجام شده است؟ چطور می‌شود که تضمین کرد برنده مزایده حتماً پرسپولیسی باشد و حداقل استقلالی نباشد و رفتار تصمیم‌گیری‌هایش در روند کاری پرسپولیس در یک ساله آینده تاثیر نگذارد؟

این را می‌شود یک ایراد بزرگ درباره مسئله مزایده پرسپولیس مطرح کرد. حالا باید دید که آیا پرسپولیسی‌ها یا مسئولان وزارت ورزش و دیگر مسئولان امر، فکری برای این مسئله کرده‌اند یا خیر.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->