صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد گفت: با توجه به ابلاغیه معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور تمامی کارکنان مجموعه شهرداری ملزم به ارائه کارت واکسیناسیون کرونا به واحد‌های اداری محل خدمت هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد گفت: با توجه به ابلاغیه معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور تمامی کارکنان مجموعه شهرداری ملزم به ارائه کارت واکسیناسیون کرونا به واحد‌های اداری محل خدمت هستند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، آیدا مهربان دراین خصوص، افزود: در راستای پیشگیری از شیوع و ابتلا به ویروس کرونا بخش نامه‌ای از سوی معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور به کلیه دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی و خدماتی ابلاغ شده است که براساس آن همه کارکنان ملزم به ارائه کارت واکسیناسون کرونا شده اند.

وی اضافه کرد: برهمین اساس از تمامی همکاران فعال در بخش‌های مختلف ستاد، شهرداری‌های مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته درخواست می‌شود تا برای جلوگیری از ایجاد وقفه در فعالیت، هرچه سریعتر نسبت به ارائه کارت انجام واکسیناسیون کرونا به واحد‌های اداری اقدام کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد ادامه داد: براساس بخش نامه سازمان اداری و استخدامی کشور تمامی همکاران موظف هستند از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ درمحل کار خود حضور داشته باشند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.