صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی مشهدمقدس گفت: همراهی و همدلی در بین نیرو‌های فرهنگی مثال زدنی است؛ من در چهار معاونت کار کردم و جدایی از هیچ کدام به میزان جدا شدن از معاونت فرهنگی برای من سخت و دشوار نبود.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه سلیمی در مراسم اعطای احکام پرسنل معاونت فرهنگی اجتماعی که با حضور شهردار مشهدالرضا علیه السلام و برخی از اعضای شورای اسلامی مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: از ۱۷ سال پیش که کار خود را از اولین فرهنگسرا به نام غدیر شروع کردیم، در کنار یکدیگر، برای عرصه فرهنگی در حال تلاش هستیم.

وی ادامه داد: همراهی و همدلی در بین نیرو‌های فرهنگی مثال زدنی است؛ من در چهار معاونت کار کردم و جدایی از هیچ کدام به میزان جدا شدن از معاونت فرهنگی برای من سخت و دشوار نبود.

عضو شورای شهر افزود: جابجایی همکاران فرهنگی در قسمت‌های مختلف شهرداری دارای حسن بود، زیرا باعث شد تفکر آنان در قسمت‌های مختلف منتشر شده و در سیستم مدیریت شهری پیاده سازی شود.

وی زحمات کارمندان شهرداری را خارج از دید عموم و بدون چشم داشت مالی عنوان کرد و ضمن تشکر از آنان، گفت: با آمدن دوره جدید شورای شهر به ارتقای فرهنگ امیدوار شدم و باید به آن چیزی که در گذشته بودیم برگردیم و بتوانیم فرهنگسرا‌های گذشته را احیا کنیم.

سلیمی ادامه داد: باید به کارمندان فرهنگی که همواره دلسوز بوده اند، انگیزه کار داد تا هر روز برای رفتن به معاونت‌های دیگر درخواست نداشته باشند.

وی در پایان از شهردار مشهدالرضا و دیگر اعضای شورای شهر به خاطر حمایت هایشان تشکر کرد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.