صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: بیش از ۷۰ هزار پوستر سردار سلیمانی در ۹ سایز به مناسبت سالروز شهادت ایشان چاپ و توزیع شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف اسماعیل زاده ضمن تسلیت ایام سوگواری دهه فاطمیه و فرا رسیدن سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی، اظهار کرد: در آستانه روز جهانی مقاومت و سالروز شهادت سردار دل ها، بیش از ۷۰ هزار پوستر با عکس سردار و مهندس ابومهدی با شعار «ذکر یا فاطمه، سربندِ سلیمانی‌هاست» چاپ و منتشر شد.

وی ادامه داد: منشور سردار سلیمانی نیز در قطع جیبی به تیراژ ۵۰۰۰ هزار جلد توسط انتشارات بوی شهر بهشت و به همت فرهنگسرای سردار سلیمانی منتشر شد و محتویات منشور سلیمانی شامل زندگینامه و وصیتنامه ایشان است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: امسال به دلیل شیوع سویه جدید کرونا و اعمال آماده‌باش ستاد مقابله با کرونا، برنامه‌های جمعی و گروهی به مناسبت سالروز شهادت سردار دل‌ها لغو شده، اما اکران محیطی با چاپ پوستر و اقلام فرهنگی در دستور کار است. همچنین به زودی قاب عکس‌های شهری با اکران تصاویر ماندگاری از این شهید دلاور در سطح شهر مشهد اکران خواهد شد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.