صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: مالکان واحد‌های مسکونی و تجاری از واگذاری ملک خود برای مشاغل صنفی مزاحم و آلاینده در این کلانشهر منع شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود رضوی روز دوشنبه در بازدید از محلات شرق مشهد افزود: در صورت واگذاری واحد‌های مسکونی و تجاری به صاحبان مشاغل صنفی مزاحم و آلاینده مطابق قانون از فعالیت آن واحد صنفی جلوگیری خواهد شد.
وی بااشاره به اینکه مالکانی که واحد ملکی و تجاری خود را با هر نوع کاربری به صورت اجاره، رهن و سرقفلی برای مشاغل مزاحم و آلاینده واگذار کنند گفت: این واحد‌ها درگام‌نخست به طور قطعی پلمب و مشمول جریمه و اخذ ۱۰ برابری عوارض صنفی از ملک مورد نظر خواهد شد.
وی ادامه داد: واگذاری ملک و استقرار مشاغل مزاحم و آلاینده علاوه مشکلات ترافیکی، روانی و اقتصادی سلامت جامعه شهری را دستخوش تغییر و دگرگونی خواهد کرد.
مدیر عامل ساماندهی مشاغل و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: یکی از مطالبات شهروندان ساماندهی مشاغل صنفی مزاحم و آلاینده در بافت‌های مسکونی شهری است.
وی تاکیدکرد: واگذاری املاک شهری به صورت خود آگاه و ناخودآگاه به مشاغل مزاحم و آلاینده نارضایتی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.
رضوی از شهروندان و مالکان خواست: قبل از واگذاری واحد مسکونی و تجاری به افراد موضوع را از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی جویا شوند.

منبع:سازمان میادین ساماندهی مشاغل و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.