صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در فاصله سه روز تا آغاز نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد مدیر امور سینمایی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی توضیحاتی درباره برگزاری این رویداد داده است.

به گزارش شهرآرانیوز - در فاصله سه روز تا آغاز نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد مدیر امور سینمایی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه تاکنون جزئیات نهایی برگزاری جشنواره نهایی نشده، از برگزاری نشست خبری این جشنواره در روز چهارشنبه، ۱۴ بهمن ماه، خبر داد.

حجت طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با آخرین جزئیات برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد، گفته است: جزئیات برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد تاکنون تغییرات بسیاری داشته و ما هم مانند رسانه‌ها منتظر قطعی‌شدن کامل جزئیات از سوی سازمان سینمایی کشور هستیم. در تلاش هستیم تا هرچه سریع‌تر جزئیات سینماهای برگزارکننده جشنواره، تعداد فیلم‌ها، جدول اکران و زمان بلیت‌فروشی را مشخص کنیم و به محض نهایی شدن این اطلاعات به اطلاع مردم خواهد رسید.

مدیر امور سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پایان گفته است: با این حال همه موارد تا ۲ روز آینده مشخص خواهد شد و نشست خبری اعلام برنامه‌های نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد همزمان با چهلمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با حضور محمد حسین زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه، ۱۴ بهمن ۱۴۰۰، در پردیس سینمایی هویزه مشهد برگزار می‌شود.

نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه همزمان با برگزاری چهلمین دوره این جشنواره در سینماهای منتخب مشهد برگزار خواهد شد.


بلیت‌فروشی نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از کی آغاز می‌شود؟ + فهرست فیلم‌ها


 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آیران
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
من به عنوان یه سینما رو انتقادم رو به این موضوع اعلام می‌کنم… آخه یعنی چی که باید همه‌ی کارهاتون رو به‌قول معروف و فوتبالی‌ها دقیقه ۹۰ انجام بدهین! تا چه زمانی و بعد از چند سال برپائی جشنواره در مشهد می‌خوان به این بی‌نظمی‌ها و ناهماهنگی‌هاتون ادامه بدهین! اصلاً چرا باید جشنواره فیلم فجر با ۳ روز تأخیر و در ۱۵ بهمن در مشهدی که به قول خودتون بعد از تهران سینماروترین مردم رو داره برگزار بشه! واقعاً تا چه زمانی…؟!