«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

کدام فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در مشهد اکران نمی‌شوند؟

  • کد خبر: ۹۷۸۷۸
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
  • ۱
کدام فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در مشهد اکران نمی‌شوند؟
مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی از احتمال اکران نشدن چند فیلم پر مخاطب در جشنواره مشهد خبر داده است.

به گزارش شهرآرانیوز - مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی از احتمال اکران نشدن چند فیلم پر مخاطب در جشنواره مشهد خبر داده است: طبق شنیده‌های قبلی احتمالاً چهار فیلم پرمخاطب از جمله «مرد بازنده»، «علف‌زار» و «نگهبان شب» در جشنواره فیلم فجر مشهد حضور نخواهد داشت.

احمدرضا بهبهانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به کارشکنی تهیه‌کنندگان در روند برگزاری جشنواره فیلم فجر مشهد گفته است: در جلسه‌ای که پیش از این برگزار شده بود اعلام شد که قرار است تهیه‌کنندگان چهار فیلم را برای اکران به جشنواره فیلم فجر مشهد ندهند. اطلاع ندارم که قرار است این فیلم‌ها به تمام شهرستان‌ها داده نشود یا تنها به مشهد داده نمی‌شود، اما جدول اکران جشنواره فجر در شهرستان‌های مختلف را که مشاهده می‌کردم فیلم‌های علف‌زار و مرد بازنده را در آن جداول دیدم. با این حال صحبتی که در جلسه بین مدیران سینماهای مشهد شد این بود که قرار نیست چهار فیلم را به سینماهای مشهد بدهند که سه مورد از آن‌ها را که به خاطر دارم، فیلم‌های مرد بازنده به کارگردانی محمدحسین مهدویان، علف‌زار به کارگردانی کاظم دانشی و نگهبان شب به کارگردانی رضا میرکریمی است.

در نشست خبری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشخص شد که «مرد بازنده» در جدول اکران سینماهای مشهد وجود دارد اما فیلم‌های دیگری که احتمالا به جشنواره فجر مشهد نمی‌آیند و بهبانی به آن‌ها اشاره نکرده «دِرِب»، «نمور»، «بی مادر» و «۲۸۸۸» هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و دبیر نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در حال رایزنی در این خصوص بودند و حتی بابت این موضوع به تهران سفر کردند که این فیلم‌ها را برای جشنواره فیلم فجر مشهد داشته باشیم، اما اطلاع ندارم که نتیجه چه شد و این موضوع فردا در نشست خبری جشنواره مشخص می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نمی‌دانم که دلیل این کار تهیه‌کنندگان فیلم‌ها چیست. متأسفانه این نحوه رفتار را در زمان برگزاری جشنواره فجر انجام می‌دهند، اما در زمان اکران عمومی تماس می‌گیرند و خواهش می‌کنند که سالن و سانس خوب برای اکران فیلم‌هایشان اختصاص بدهیم. مردم شهر ما حق دارند که این فیلم‌ها را در جشنواره تماشا کنند و یقیناً اگر این فیلم‌ها در مشهد اکران نشوند استقبال مخاطبان هم پایین خواهد آمد.

بهبهانی تصریح کرد: مردم به هر حال برای تماشای فیلم‌های جدید در جشنواره فیلم فجر به سینماها می‌آیند، اما وقتی که فیلم‌های خوب و پرمخاطب جشنواره هم حضور داشته باشند استقبال به مراتب بیشتر می‌شود، اما اکنون بنده این موضوع را خیلی ضعیف می‌بینم. همچنین تبلیغات جشنواره در مشهد خیلی ضعیف بوده و اصلاً پوستر و بنری در شهر مشاهده نمی‌شود. تمام شهرها بیلبوردها و تابلوهای شهری خود را به جشنواره فیلم فجر اختصاص دادند، اما در مشهد هیچ اتفاقی نیفتاده است. این موضوع خیلی بر استقبال یا عدم استقبال مردم تاثیر دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
0
0
چرا واقعا ؟ امروز داخل جلسه سینما هویزه لیست فیلم هایی که اکران میشن اعلام شد ؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->